BludShot's Forum Contributions

Semi Modder And Fluff Guy

Please wait...

Recent Comments & Posts

lol, summerschool, thats enough of an excuse,lol

14th July 2007 04:07

well said nasarog, but you have to admit...the vanilla dow opening was freakin sweet

31st July 2007 00:07

keep looking! AH!! gunna go crazy! ......... =)

31st July 2007 00:07

well, im against bumping so... not bump =) its because i will not let this thread die! ...anyupdat...

28th July 2007 04:07

blur studios made that opening cinimatic, give relic money to pay blur to do that, it does cost a bi...

28th July 2007 04:07

not bump =) yes, i have read your storys, there fun =)

25th July 2007 12:07

any updates? i dont want this thread to die out.

23rd July 2007 06:07

mm oh yes, smexy, does anyone else think that she walks/runs or whatever, a little awkwardly, i mean...

15th July 2007 08:07

cant you just post it here?

12th July 2007 12:07

taldeer, =)

2nd August 2007 09:08

Double yay

7th July 2007 01:07

yay!

5th July 2007 01:07

=( not cool.

4th July 2007 23:07

wait... are you sure they can take over the baneblade? hmm, i thought you couldent do that..oh well,...

4th July 2007 23:07

If we choose the first one, would we not have to change the voice too to make it male? nah..not so i...

4th July 2007 16:07

besides, that wasnt me who was giving you negative rep. call me a noob if you will but i dident even...

4th July 2007 13:07

yea, custom skins only mess with dc (known) at the moment. if that doesnt work try reinstall

4th July 2007 06:07

well, you could copy the map and put it into your special forces folder then go into the server.zip...

31st July 2007 03:07

so you mean you that you want the us soldiers vs. the insurgents? Im not sure I get where your comin...

6th August 2007 20:08

well, a hot eldar, not somthing creepy, like bman posted. yes maybe vote? but im fine with either. m...

4th July 2007 00:07

=D yay!

25th September 2007 03:09

That would work VERY nicely... Now.. All we gotta do is wait...

25th October 2007 02:10

'[FSFulgrim;3993160']eldar can't "mate" cos if they do slaanesh get's their souls, hence why they ar...

24th October 2007 06:10

Maybe they'll include it in the new expansion SoulStorm:deal: Thank games for windows magazine for...

20th October 2007 10:10

osiris421;3964905#10 It's kinda hard to fall in love when the other gender is shooting at you. I do...

10th October 2007 03:10