brandon762's Forum Contributions

Don't Slam That Door!

Please wait...

Recent Comments & Posts

That guy sorta looks like G-man, but I'm pretty sure he's not. I think he IS the third scientist guy...

2nd February 2006 10:02

Man, sounds like I gotta check Red Orcehstra out. Is there a demo or something, cause I don't really...

17th June 2006 08:06

I don't have a webpage for the mod... just check back later, I'll have it up soon.

1st July 2006 03:07

Ok, you can visit the MODDB page here. It is currently banned, since my site isn't working. But it w...

29th June 2006 12:06

Most of it sounds like "Oh God!"

28th June 2006 20:06

I almost got a website up and running, it'll be www.makethemdieslowly.org

27th June 2006 01:06

Btw, it will be submitted (if anything happens at all) on www.moddb.com as "Make Them Die Slowly" (y...

26th June 2006 08:06

Well, like I said, it is currently unfinished in terms of weapons and story, and I don't even have a...

26th June 2006 07:06

Ok I have an interesting idea for a mod. Now first: A warning. If this mod sounds similar to ANY oth...

26th June 2006 01:06

Umm... which language is that? :confused:

19th June 2006 23:06

Yeah, that sounds interesting. What's the link?

18th June 2006 22:06

I've watched too many zombie movies for only a little bit of violence in my games.

17th June 2006 23:06

I'd love to see something like that... but I got a nicer idea (not dissing the op's idea, though) Ho...

15th June 2006 09:06

I don't think Gman is a figment of Gordon's immagination because Shepard could see him too in Opposi...

22nd April 2006 00:04

I can beat just killing him. I knocked him out, dragged him off to the locker rooms and f**ked his e...

6th June 2006 10:06

Well they are kinda cute, and I could scare my neighbors by wearing it outside and screaming zombie...

31st May 2006 01:05

Well, no matter what humans are like nowadays, we cannot possibly be the Combine in the future. Woul...

21st May 2006 12:05

Umm... why does it matter? :wtf:

16th May 2006 10:05

I'd buy one so I could get out of school... "Mom, a headcrab took over my body! I can't go to school...

1st May 2006 02:05

Burning the zombies always sounded disturbing to me... in fact they are disturbing. Just look at the...

1st May 2006 02:05

Yep, me thinks the good doctor may get lucky :lol: Oh and I also think they need to make Episode of...

24th April 2006 04:04

Well said, RainMan169

23rd April 2006 23:04

I gotta say, the Combine aren't really like us. Do we have people in our government running around a...

22nd April 2006 01:04

Nah, more likely the G-man had something blow up at his feet, he died and went flying. As for him ta...

22nd April 2006 00:04

I hate these comparisons! Differant games, differant consoles (kinda, I heard HL2 for Xbox sucks) an...

12th July 2006 09:07