codename:masterchief's Forum Contributions

Me Does Not Post Much

Please wait...

Recent Comments & Posts

more operation: overlord/D-Day maps like: -airborne maps -Utah beach -Gold beach :deal: -Juno...

10th April 2007 23:04

The thing about the C47s sounds nice, but the ammount of flaks and heavy mg's doesnt suit me. On the...

15th March 2009 00:03

SiCaRiO;4826031what is Dieppe? (waits death..) You're American are you? Dieppe was a battle in...

13th March 2009 15:03

Are you gonna make it? FH2 mapping tutorials - Installing and setting up the bf2editor

13th March 2009 15:03

3 years in jail? He should get a medal :D

14th March 2009 16:03

Is there anyway you could get those flare guns from Operation: Hiyacinth in a Normandy night map? Th...

14th March 2009 16:03

I was more thinking about a occopied French town in the middle of the map, and more then 6 different...

14th March 2009 20:03

Probably something like "computer" , "television" or "m1 garand", makes me wonder though, lemme get...

14th March 2009 20:03

Biiviz;4835919Rofl! Anyway, yeah, I don't really know what to add to this discussion anymore. I...

14th March 2009 20:03

I like it where can i get it?

14th March 2009 23:03

Seems that I'm the only "normal" person here with Saying: "papa" (what means daddy) lol

15th March 2009 02:03

Well I'm afraid of the result of those 2 new Battlefields tbh... Can you even mod those?

11th March 2009 17:03

Ah ye, Clint Eastwood... I loved his drillsergeant role in heartbreak ridge lol

16th March 2009 15:03

and those Mills bombs are so mighty powerfull...

16th March 2009 15:03

I feel that a release is very close, I bet it'll be about 2 to 4 weeks (thats why they are low on up...

19th March 2009 02:03

Ah man! I almost thought it was a release update :( , I would love to join though (again) but I gott...

20th March 2009 19:03

what is it?

20th March 2009 19:03

I got windows XP but it doesn't show any servers, and yes I checked if the filters were allright...

23rd March 2009 19:03

'[WaWhOMEr_jAy;4845666']Wait, you have WW2 tanks as memorials in your town? Why don´t we Germans get...

23rd March 2009 19:03

No wonder they lost with that kind of camouflage...

3rd April 2009 15:04

OZO :D , I know... Were there Dutch serving in any allied army's in the pacific after we lost Indone...

3rd April 2009 21:04

Are you going to publish this map for everyone?

13th March 2009 15:03

Moose12;4830234Haha, my friend who got the full game last thursday is playing as the french and I wa...

10th March 2009 17:03

lol, so it is not possible :P ?

11th April 2007 23:04

'LIGHTNING [NL;2949949']Well the reason for the FG42 being a pickup kit is not only for it's power,...

7th August 2007 05:08
  • 1
  • 2