CooL™'s Forum Contributions

Your mommy thinks I'm cute. =D

Please wait...

Recent Comments & Posts

MkH^Not trying to be provocative or anything, but what the hell do you expect from them after invadi...

3rd April 2004 09:04

Beast of WarI'm not going to shut up unless i want to myself. I know this is the decission of the de...

3rd April 2004 11:04

DeVethe planes fly much more realistic than in the original game. ...and everyone else hated teh pl...

3rd April 2004 12:04

SchpetzkaProbably because of: Oh, so that's why.

3rd April 2004 12:04

*bump*

3rd April 2004 13:04

http://www.blazonry.com/scripting/usname.php lol, it's one of those 'type-your-name-and-you'll-ge...

3rd April 2004 15:04

Well, it's not like a lot of people are WW2 buffs..

3rd April 2004 17:04

bump */me thinks this thread wont die*

3rd April 2004 17:04

@BoW: Yep, I still play CS 'til now, and I still ain't growing tired of it. Well, maybe it's becau...

3rd April 2004 21:04

Wait.. Uhh. What's SDK? I know what it stands for, but I don't know what it does..:confused: So...

5th April 2004 08:04

@BoW: Yep, I still play CS 'til now, and I still ain't growing tired of it. Well, maybe it's becau...

3rd April 2004 21:04

lol, I read about the 21st panzer in teh old thread. Man, they must have been downright tards from w...

3rd April 2004 21:04

bump Ah, I'd like to know more about WWIIOnline. Yes, I know it's an MMO and all that, but I have...

3rd April 2004 22:04

SilenT AssassiNrealism....... you cant deploy your chute 10 ft off teh ground yeah, it's a realism...

4th April 2004 12:04

yeah, speaking of artillery, is it possible to code the effect artillery has on you, like in CoD's?...

4th April 2004 12:04

@peckens: Why make it bigger when only a small portion of the map is being used anyway? You only s...

4th April 2004 13:04

Hello!

5th April 2004 07:04

Did you: 1. Delete your whole FH folder before installing .6? 2. Install in this order? For...

5th April 2004 07:04

2ltbenTeamwork, imagine that. ..which is not found on pubbies.

5th April 2004 07:04

Großadmiral DönitzWhy "bomb the french city" map? Would't be a map where you the allies would have t...

5th April 2004 08:04

Hey guys, I was just browsing through the archives and saw an old update about bangalores you could...

5th April 2004 08:04

BAMyea *Sdk dance* :vikki: Aww, crap.. Oh well.. *goes off wondering why BF doesn't have SDK*

5th April 2004 08:04

n00b

7th May 2004 17:05