DRxAndy's Forum Contributions

The Internet ends at GF

Please wait...

Recent Comments & Posts

Originally posted by Mattalorian Hence "Mario Party"! I don't think there's even a party game for...

11th June 2003 16:06

Originally posted by DaRkMage_59 hmmmm. yes:lookaround: yes it is if you dont know anything about...

11th June 2003 16:06

Originally posted by Mattalorian Excuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuse ME! DR. PICKY (just kidding, thx)...

11th June 2003 16:06

Originally posted by DaRkMage_59 hey dix, can i be a drx??o wait, that would mean that i would have...

10th June 2003 03:06

hahahaha thats the most ironic thing i've seen today a spammer complaining about spam hillarious im...

5th April 2003 05:04

thou shall not spam, and find a much better way to use ones time than **** around in a messageboard,...

1st April 2003 12:04

I may be new, but if mario wont start gamecube week, i will muahaha Pro's ---------- - Small, compa...

2nd January 2003 06:01

Originally posted by stephen_wilmot am going to become a hit man so then i can kill bill:agreed:...

4th January 2003 10:01

calling the xbox a pc eh? well the ps2 actually has firewire and usb ports. hehe, and uses keyboards...

6th January 2003 11:01

i totally agree although i have some ps2 love... i suppose only because its console lol, other than...

6th January 2003 11:01

ooo flaunting the ps2 love and not posting any ps2 dis's? i smell a fanboy! lol c'mon stimpy i want...

6th January 2003 11:01

weirdly i actually have 13 xbox games as well tazz lol muahaha just got some more cash, only $40 US...

6th January 2003 09:01

i hate the packaging for those yeah i know trivial as it may be, it doesnt feel as good as getting t...

6th January 2003 09:01

graphics are important if nintendo released a game with horrible graphics, people would complain no...

4th January 2003 13:01

oh you know it! i cant wait untill feb. 17th, because thats when they send out the 2 extra games dis...

4th January 2003 13:01

i usually stick with 1st party cards myself as well as controllers usually better quality / more com...

4th January 2003 11:01

Originally posted by Danny5876 I think SEGA is the perfect company to develop f-zero. Don't forget...

4th January 2003 10:01

hahaha my mom is funny, the only nintendo game she's ever played was super mario brothers for nes, a...

4th January 2003 10:01

nothing wrong with lower prices! :D now more games should follow suit, hooray for low priced games :...

4th January 2003 10:01

things to do with an xbox * use it as a mattress, a firm one * take it apart and take the parts out...

4th January 2003 10:01

Originally posted by stephen_wilmot i think the villian of the year is my bro he put a axe through...

6th January 2003 12:01

Hey currently i have Metroid Prime and SMS in the mail (zelda WW preordered) also planning on getti...

4th January 2003 01:01

i think your grandma is a damn liar! hehe

3rd January 2003 13:01

haha its cool man i see where you are coming from ;) hehehe, just kinda took it the wrong way and...

3rd January 2003 12:01

sorry for the double post, but i think i will do unbiased reviews of systems PS2 -----------------...

3rd January 2003 04:01