faerieburn's Forum Contributions

Burst me Bagpipes!

Please wait...

Recent Comments & Posts

Master_LionheartSay that to the makers of Forcemod III, Return of the Sith, Return of the Sith is th...

8th September 2004 03:09

Yay! a Better-than-the-original AK-47 skin!! nice!

18th August 2005 00:08

sweeeeeet :D ahem... time for the incredibly n00b n00bish question... how to add the sig? please...

18th August 2005 01:08

you must have been using the playermodel cheat... i think... :l

18th August 2005 01:08

mmm. there are lots of lamers who call YOU a lamer if they fail to lame you, ive seen a couple, thei...

18th August 2005 01:08

mmm... the not-resized yoda looks like from the insane-retard asylum. :D

18th August 2005 01:08

mmm.... looks good. I'll probably download the full version, when it comes :P

18th August 2005 01:08

wow. NICE PICS MAN.

18th August 2005 01:08

I like quake4 more than prey.I'll always like quake4 more than prey.

18th August 2005 01:08

very nice pictures, tho they are quite LARGE.

18th August 2005 01:08

mmm, nice tips :)

18th August 2005 00:08

lol, everything has its own small secrets. tho that wasn't a really secret-secret...secret. :D

18th August 2005 00:08

yay! thanks, ive been looking for the 1.1.1.1. update for quite long wuth google. ! :D

18th August 2005 00:08

thank you :)

18th August 2005 01:08

I aint gonna leave this place if i get a Sig, (IF) i just have problems finding a topic where i can...

18th August 2005 00:08

YE! quake4 is much better!

18th August 2005 00:08

cool, but very freaky :D

18th August 2005 00:08

mmm.... 11-10-05. probably 22-10-05 down here :L

18th August 2005 00:08

I doubt it. it requires so much from the computer that i think it has difficulties even RUNNING on a...

18th August 2005 00:08

some nice pics you got there....

18th August 2005 00:08

mmm. it would be cool to drive or fight an apc... i dunno can you spawn it tho.

18th August 2005 00:08

...i dunno.

17th August 2005 23:08

MAN! ye the bastila thingy makes more sense.

17th August 2005 23:08

VERY powerful. but i like force storm more!

17th August 2005 23:08

how to add your account a sig? as simple and n00bish as that. now be kind and answer, okay? thank yo...

18th August 2005 01:08