Green-5ive's Forum Contributions

Tanks?I eat 'em for breakfast!

Please wait...

Recent Comments & Posts

I don't think medics should come back, actually I would really like to see the medickit in some maps...

17th November 2004 01:11

Could we put animal hedgehogs in FH? Let them like walk thru the forests. And let them ride with the...

31st January 2005 00:01

'[nlInvincible']wy are ther polish and franch troops but not dutch or belgian troops?? In holland th...

28th January 2005 23:01

Yeah, sounds owesome. The model is pretty cool, though it could be a little bit more wide. And if we...

28th January 2005 23:01

Mmmh, sounds cool. But uhm... I really think that the zooming rate of binnoculairs should either be...

28th January 2005 23:01

Indeed, and I think the hitboxes are great now. If you want to see crappy hitboxes go to CSS. FH is...

29th January 2005 04:01

'LIGHTNING [NL']Actually, if you'd read about it, the Dutch army did succeed in holding back the Ger...

29th January 2005 04:01

I still think Sherman DD Duplex Drive would be cool and the Centaur could be used on many, many maps...

29th January 2005 05:01

OMG, do you really think that two bullets would kill you in real life? In ur head maybe, but if you...

29th January 2005 20:01

Yeah that's true. So I would say Sherman DD Duplex Drive or SU-152. Sorry to go off-topic, but somet...

29th January 2005 20:01

KämpferHe already choose a T26, which is a good choice. But mArs can I please suggest that instead o...

30th January 2005 23:01

Omg, that's not possible. I don't know if u read the first post, but people bail out WITHOUT parashu...

30th January 2005 23:01

Sorry, but it's true. When the dutch people who were in the army heard the Germans were attacking th...

30th January 2005 23:01

Mmh, I think it really ruines the game. And in every pacific map I play it happens at least 10 times...

31st January 2005 00:01

-Moldie-The COD one, believe it or not, is pretty close to how it was, just a few minor things wrong...

31st January 2005 00:01

Also there's really no sense in doing it. U don't get less kills cuz of it. And you don't get minus...

31st January 2005 00:01

Green-5iveI mean, I've already got little time to play FH, so I can never make time to make a whole...

28th January 2005 22:01

Yep, I know it's possible to make things like that. But I'm afraid I can't say from what yet... it's...

31st January 2005 00:01

Why don't we make it so that for instance the germans have like 6 spawns. Then the allies need to go...

31st January 2005 00:01

Yep. And also blowing up a building leaving half of the building isn't that hard to make. BFPirates...

31st January 2005 21:01

Green-5iveOr how bout the Sherman DD Duplex Drive. Those were Shermans used on D-Day. They were amph...

31st January 2005 22:01

MazzI'd say try a reverse locking system on BoB. You can get in, just not out. I think it might be a...

31st January 2005 22:01

I was playing Stalingrad the other day (not Battle of Stalingrad, so I was playing the BF1942 one) a...

9th February 2005 07:02

'VioLAtoR[xL']We were neutral in ww1 :uhm:But we did have an army incase the Germans WOULD attack ;)

9th February 2005 07:02

Lol. Fens, maybe you should just post pictures here instead of links, so if Montoya ever wants to fi...

9th February 2005 07:02