Jagga T-Rez's Forum Contributions

Slightly cooler than a n00b

Please wait...

Recent Comments & Posts

Hey doods, we are planning a FH war soon, still brewing the idea, we have a server that can accomo...

3rd October 2004 16:10

Er....where on the page can i find play video? :confused: I saw a picture i clicked on it...just sh...

6th April 2007 12:04

Yeah me too. Ive been wondering what woot and xD mean. :confused: I heard one guy say xD was a la...

6th April 2007 15:04

Well...duh its obvious....hit the use key again.....if you only had the game for 1-32 weeks i dont b...

6th April 2007 16:04

Er...actally can someone tell meh HOW I make skins? :confused: I've always wondered how.I have Paksp...

15th May 2007 00:05

Personally, I think both ways. Like someone said, It'll be released on this day, but aint at all. Al...

27th November 2007 03:11

I think you record that clip, then somehow upload it onto medi player. Thats all I know, hopefully i...

27th November 2007 04:11

Hey,Shadow...if i wanna belive you: do a video and put it on youtube.com....make sure you can do it....

6th April 2007 12:04

I used to do RP in my Jedi Academy days. But now I lost my CD, I havnt really cared. But it was good...

27th November 2007 04:11

Right, so some people like FF'ing and dont like it. I'm that person that says 'Why?' Why do people l...

27th November 2007 04:11

Oh, ok sorry!

28th November 2007 01:11

Why does he want donations anyway? To pay his "volunteers"? If there volunteers, why would they want...

28th November 2007 01:11

Maybe done...!play mom = mom NOT FOUND [COLOR=black]lol!! :lol: Yeah i agree with the guy that said...

6th April 2007 12:04

OK yes battlefront II has vehicles which...i dunno what actally. :confused: Anway in SP theres li...

6th April 2007 11:04

ermm, just war SIDE A vs SIDE B, no need to be in specific clan to play,...=P, just for fun and prom...

3rd October 2004 16:10

tyhs is somethin' different (well kinda 2 the jawa thingy) ont his server you pus this button and th...

5th April 2007 20:04

:tommygun: :tommygun: hiiiiiii

5th April 2007 19:04

ok yes he said it was gonna be out on march 1st......perhaps...next yr???maybe its takin' 2 long coz...

5th April 2007 20:04

yeah i should lol how did u get smile and picture? and how did u change that 'im too cool to post' t...

5th April 2007 20:04

i dunno really

5th April 2007 20:04

theres SOO many force whores out there...first they grip you then push you... it gets REALLLY annoyi...

5th April 2007 21:04

In my opinon, they should change little bits....:smokin: I mean.....The Emperor actally uses his sa...

5th April 2007 23:04

I'm pretty damn sure that FFAs are comin' back....i mean ive been on 1 server which you can only due...

5th April 2007 21:04

Ive played about...two RPGs. One was like the single player story.... changed a bit tho. Another, tw...

5th April 2007 22:04

Answer 1:Mace Windu's hand woudn't hurt Answer 2:The Sith might of ambushed Mace and maybe Anakin An...

5th April 2007 22:04
  • 1
  • 2