JB2k_3's Forum Contributions

something witty.....

Please wait...

Recent Comments & Posts

I dont think ne one else has posted a thread asking for this but i would really like to c a silenced...

2nd June 2003 02:06

yeah...like carnufex said..there are ways of altering the way the game runs...ie turn textures down...

26th January 2004 00:01

the other way is jus to get 100 hidden packages and then go to the very south end of the first islan...

22nd February 2004 21:02

what r u using to find the servers.....r u using GSA or SOF2MP or somethin. if u are using sof2mp u...

26th January 2004 00:01

you will need to pay for the server like someone said.....they get pretty expensive when u go to the...

18th August 2003 19:08

hey KaotiK that looks a bit like ure leaf..... :p

10th August 2003 02:08

dont download or look at many mods so if there has already been one i apologise in advance but could...

10th August 2003 02:08

gah, sofII lives always imo, viva sofII

18th September 2004 23:09

oh and to add on, like Merrick said, make sure you have the new config copied in al the other mod fo...

18th September 2004 23:09

I can help with keeping the binds, keys etc...quite simple really, in your SOFII/base/mp folder you...

18th September 2004 23:09

quite simple really, follow the server name .ie. RocMod server will require one of the latest rocmod...

22nd August 2004 21:08

my advice, use another 3rd party program. oh btw, for the sofII built in program, you need to select...

22nd August 2004 21:08

sofII is dying slightly imo and it saddens me to say it. this is just my opinion obviously but ther...

22nd August 2004 21:08

do you know what you can do in this admin spec, cos ive never heard of it...

18th June 2004 19:06

well, if people want new maps, they should check out some of the custom maps on soffiles cos some of...

18th June 2004 03:06

I use red (0,1,0,1) for roaming and targeting but I use green (1,0,0,1) for friendlies. This kinda h...

30th May 2004 21:05

The best chance of a new Official map is through the people bhind OSP as this is the biggest mod bas...

30th May 2004 20:05

jD* are a new ICS 2.0 clan. We are currently looking for members so that we can start up in Clanbase...

1st March 2004 06:03

lol yeah, BOT servers can quite gr8ly improve youre 1 on 1 skills, but are shite for everythin else...

30th May 2004 20:05

This is mine, dunno if you can tell but i was slightly bored once so ya know......yeah ne ways.........

29th May 2004 22:05

jD* are a new ICS 2.0 clan. We are currently looking for members so that we can start up in Clanbase...

1st March 2004 06:03

jD* are a new ICS 2.0 clan. We are currently looking for members so that we can start up in Clanbase...

1st March 2004 06:03

it aint that bad of an idea...ive never heard of ne one mention it b4 but other ppl may get a liiiit...

10th August 2003 02:08

adding on to what i previously said, i have seen the mods like one of the repliers mentioned (apprec...

2nd June 2003 23:06

this is JB again, following up what i said about our clan recruiting i would also like to say that w...

29th June 2003 21:06
  • 1
  • 2