Jedi_Lu's Forum Contributions

GF Pwns Me!

Please wait...

Recent Comments & Posts

AshGear;4815995So any news on the update?? because i wanna be able to play the black sun pirates aga...

25th February 2009 03:02

Major A Payne;4802177B0b89. I'm curious as to why you're so concerned with this anyway?? Modding has...

12th February 2009 04:02

Keraunos281;4750652 1) Why can't I build any capital ships? Even thou I have correct facilities (say...

3rd January 2009 23:01

the problem is not the pc, but the graphic card, ati x700, x800 and any more this garphic card can n...

22nd October 2007 23:10

[COLOR=black]first you must ENABLE_GALACTIC_REVEAL[/COLOR] [COLOR=red] [COLOR=red]STORY_TRIGGER [...

22nd February 2008 23:02

Ok ... its tricky: Example: Planet Kuat with Victory_Mk2 than STORY_ENTER Kuat...

24th June 2008 00:06

Filo;4591915Err, it's all too murky, too dark for me. You know what I mean? The universe is dark a...

23rd September 2008 05:09

AshGear;4593788well i been playing with the english version for some time now havent had any game br...

23rd September 2008 17:09

the same shit as every time, ..... many many stolen stuff, models, shader :mad:

25th September 2008 23:09

Admiral_Antilles;4616072The AI Never AttackS!! why is this? FoC Patch 1.1 installed?

6th October 2008 18:10

Admiral_Antilles;4617733Steiner, PLEASE, tell me why the AI is dead, It wont do anything... http://...

7th October 2008 00:10

shadow0;4643502what is everyone doing difficult just copy your normal EaW FoC folder then rename it...

22nd October 2008 02:10

shadow0;4646659like i SAID i allready have the 1.1 patch and it auto-install's when u download it fr...

23rd October 2008 23:10

Sa Anupuw;4695868Long story short is Awakening of the Rebellion AI is crappy it doesn't attack (eit...

27th November 2008 01:11

Filo;4770091Do the people who write game reviews know how the game is produced? I haven't released a...

16th January 2009 01:01

Major A Payne;4801147 but not enemy unit radar blips. I've actually been back and fourth through my...

11th February 2009 04:02

Critism .... thats not the problem ... but only your critism again and again ... thats the problem,...

16th January 2009 03:01

Spoiler: Show Filo;4770273 @Jedi_Lu you know, just what Major A Payne wrote: you really need to sto...

16th January 2009 06:01

Dr. Awesome;4770665I thought he said stop? I am coder from AotR 2.05 and smg team member. This is th...

16th January 2009 07:01

WTF .... Spam? This is the modding forum, not to bash or trolling!

21st January 2009 21:01

mikey1871;4776300hey admiral sir.... Hi i installed this mod from SMG and it seems to work as long a...

22nd January 2009 01:01

GrdAdmSenza;4778102Ummm. Dont play on hard, lol, the hard AI are glitched. And when is the booster p...

23rd January 2009 06:01

Keraunos281;4778613What about my questions from posts #116 and #118? They're quite important for me....

23rd January 2009 21:01

leinad67;4779099ya i put it in the right folder but idk FoC Patch 1.1 installed? with the german ea...

24th January 2009 06:01

GrdAdmSenza;4790197So thats why ive never heard of them.. lol. Anyway..... its sunday, the last day...

2nd February 2009 21:02