LizFizz's Forum Contributions

Cheese

Please wait...

Recent Comments & Posts

so i was thinking i would do a V2 of my female mandalorian skin pack Ariel FemMando, Jedi Knight 3 D...

10th August 2009 08:08

T3-m4 from kotor would be pretty kewl

28th August 2009 09:08

minilogoguy18;5002561It'll still suck, the result always does when you use textures that were made t...

10th September 2009 19:09

honry teenagers ftw =p that model is def better then i can do but the proportions look a little weir...

10th September 2009 10:09

i would do it if i could alos but modleing programs refuse to work on my cpu x.x they just freeze up...

10th September 2009 01:09

well not evryone is talented at modeling or texturing evryone is good at something lol

9th September 2009 20:09

would be cool to see this done im always up to see new female models lol

9th September 2009 20:09

looks pretty good but the hood looks off to me look to much like the reborns hood maybe you can resh...

8th September 2009 19:09

why is evryone so hostile these days... cant we just be like nice to ejother =p as to force repulse...

4th September 2009 12:09

idk i think it would be awesome to see it done and a reskin could work yes but wouldnt be neary as c...

2nd September 2009 18:09

the model is pretty spot on(he was always a funny shape lol) textures arent to great tho tho that be...

31st August 2009 04:08

if it doest show much detail you can always put an extream ammount of detail in to compensate thats...

30th August 2009 13:08

Authuran;4986441Remove the black grid tick things, sorry I can't describe them well, but they're on...

26th August 2009 16:08

i dont think any modelers will do this but a skin may be able to be done..

11th September 2009 00:09

aww dont quit i think your map can be pretty good (i like house maps for some reason =p) if you keep...

26th August 2009 05:08

overall the model looks great ^.^ tho there is alot of streching on the head and along the sides of...

26th August 2009 01:08

looks great nice work ^.^ cant wait to see it released

25th August 2009 19:08

Spoiler: Show Kotor Mandalorian Skins and w/e this is i dunno what it is just got bored Spoiler:...

25th August 2009 06:08

edeholland;4980163The archive is damaged, says WinRAR... I hope filefront is not corrupting the file...

20th August 2009 02:08

ill make it a tga it only takes a second

19th August 2009 22:08

opps XD im out of it in the morning =p this should work for you http://i377.photobucket.com/albums/...

19th August 2009 21:08

you just need notepad to make a alpha shader lol this would be a alpha shader so just change the n...

19th August 2009 20:08

Thx Almighty_who this could be usefull since ive been trying to learn modeling

18th August 2009 14:08

yes they do if someone took a sword and cut your hand off without medical treatment you would bleed...

17th August 2009 01:08

looks awesome i love it ^.^ really good work =) you planning on makeing any other models anytime soo...

16th August 2009 12:08