Sgt. D. Pilla's Forum Contributions

Uber Geek

Please wait...

Recent Comments & Posts

WOW!!! Why didnt you ever show me those lol...But awesome screens Man!!!! AHHHHHHHH!!! *Add's one t...

23rd October 2007 13:10

Maybe he should do what I suggested...a manual uninstall *rolls eyes* When you uninstall a program...

17th February 2009 16:02

"I'm confused... where was RAID mentioned at all?" It wasn't...But I was mentioning the sector size...

15th February 2009 21:02

Quite frankly im surprised a 13yr old knows how to get it up and use it, let alone where to put it :...

15th February 2009 21:02

AFAIK you just don't click "Format" when you choose what partition to install Vista to

15th February 2009 21:02

Its the magnetic forces that effect the waters direction, and thus why it spins the other way the ot...

15th February 2009 22:02

Dunno about America, but our recently passed stimulas package is only for those that actually need/d...

15th February 2009 22:02

8/10^ Nice color/contrast :)

15th February 2009 22:02

Then Im sorry but thats bollocks. It's simply not going to happen like that, unless you either didn'...

15th February 2009 23:02

Default lol 'Nuff said

16th February 2009 04:02

^yay? -1/10

16th February 2009 14:02

*rolls eyes* The GPU you all seem to think is better then the 4870. Make up your damned mind! But ye...

16th February 2009 21:02

Give my mod ago, but tbh I doubt it'll work. Combat Revolution: The Shattering of Countries. Besid...

17th February 2009 17:02

Right. So that explains why i'm running a 9800GTX in my rig right now then? Because its cheaper, an...

15th February 2009 16:02

Arctic Cooling Freezer eXtreme. By the end of this week i'll conduct my lil' Phenom 9950 OC & th...

17th February 2009 17:02

Refresh me.. Vista or XP? If Vista, and you have UAC turned off, then turn it on. Try to delete th...

17th February 2009 18:02

^I lol'd at the text... 9/10 Yay for my fail sig! That I made in Windows Paint! Alone! (Keep that...

17th February 2009 19:02

^Nice and sharp, awesome subject focus :) 10/10

17th February 2009 20:02

i7 and PII perform close enough where it doesn't really matter IMO. I do like to support AMD wheneve...

18th February 2009 14:02

Hope 1KG is the weight of the beast you have. But it is 800 - 1500RPM (with fan speed controller, or...

18th February 2009 14:02

K, when you learn to spell and grammer, I'll help more. I can't understand a thing you just said

18th February 2009 14:02

Given your recent trends in this thread, I think you ought to start watching where you park. Nop, c...

18th February 2009 16:02

"Your market has always been fucked. Your money is like monopoly money, just not as powerful." Dick...

15th February 2009 20:02

I rather a non silent case, with balanced air flow, then a silent case with balanced air flow. Just...

15th February 2009 13:02

OMG! Paragraphs please!

18th February 2009 18:02