shadowcheat's Forum Contributions

"where am I?"

Please wait...

Recent Comments & Posts

yo fools, for once i am a noob, how do u post new threads?

15th July 2005 12:07

I have to say that the strangest gift that i ever recieved was a giant tube of.........................

16th July 2005 08:07

U have some airport storys under your belt, but the sad fact is, with low pay and little natural sun...

16th July 2005 05:07

just seen u in a bunch of forums, im not in to that hanibleector shit lol

16th July 2005 05:07

just seen u in a bunch of forums, im not in to that hanibleector shit lol

16th July 2005 05:07

just seen u in a bunch of forums, im not in to that hanibleector shit lol

16th July 2005 05:07

its a classic lol, but you realy never know these days....:deal:

16th July 2005 05:07

its a classic lol, but you realy never know these days....:deal:

16th July 2005 05:07

its a classic lol, but you realy never know these days....:deal:

16th July 2005 05:07

MOW LAWNS depending on where you live, id charge 10$ a yard or 30$ an acre. :deal:

16th July 2005 05:07

For all you day-dreamers out there, here is you chance to consult the masses! Simply post you "ultim...

16th July 2005 07:07

thats pretty.... exact? heres one, inspired by a recent forum, "catherin zeta jones" thats all im g...

16th July 2005 08:07

^likes girls with beards JK your a cool kid i dissed u on accident cause i took to long to type

16th July 2005 05:07

i dunno, being a jedi would be very cool, worst part is all the noobs that would attack you that are...

16th July 2005 08:07

I CANNOT STAND when someone doesn't stop coughing, like for more than a minute or so. also watching...

16th July 2005 08:07

I had a few problems like that in some big time rpgs(diablo2, starcraft, etc...) And in those, once...

16th July 2005 09:07

What about... -TELEKENISIS-the possibilities are TOTALY ENDLESS

16th July 2005 09:07

im in oregon now and there isnt much here, but i lived in alaska 12 years and dont remember any hot...

16th July 2005 09:07

What i think is insane is how a freakin bottle of fermented grapes can cost thousands of dollars. TH...

16th July 2005 09:07

one thing that may seem a little strange to seasoned -=STARWARS=- fans or otherwise, i think that a...

16th July 2005 09:07

sry, pic got mesed up in transfer:(

16th July 2005 09:07

What ever happened to..... "i wish for a million dollars"?:Party2:

16th July 2005 09:07

^likes girls with beards JK your a cool kid i dissed u on accident cause i took to long to type

16th July 2005 05:07

^likes girls with beards JK your a cool kid i dissed u on accident cause i took to long to type

16th July 2005 05:07

this is kinda weak dude, besides, everything is about marketing strategees these days n e way. good...

15th July 2005 13:07
  • 1
  • 2