StefoZ's Forum Contributions

I post to get attention

Please wait...

Recent Comments & Posts

Damn, i cant download, both sites down :S Well, thx. So you worked on JDoom ? damn man that rocks...

6th August 2004 01:08

Lucky me i have Nvidia :D:D:D:D Anyway, i dont know the sollution to this problem, never heard of i...

6th August 2004 01:08

lol, doom 3 was not at any point supposed to be "realistic". It COULD be realistic for all we know....

5th August 2004 17:08

Hey peeps, especially you guy that started the Golden eye mod, "me?" yea you! Listen to this, a cli...

6th August 2004 00:08

Some games run worse on overclocked cpu's, cuz of texture rendering or whatevah... or so ive heard.

5th August 2004 23:08

oh and yes, when i get the game i might be able to do a little mapping. i havent tried that editor b...

5th August 2004 23:08

Yea, i can make a golden eye remix for playing in the menu background :p

5th August 2004 22:08

Freakin awesome! I gotta try this mod when its done, if its done. BTW, im a musician, i may be able...

5th August 2004 22:08

(".) (".)(".) (".)(".)(".) (".)(".)(".)(".) (".)(".)(".)(".)(".) (".)(".)(".)(".)(".)(".) (".)(".)("...

5th August 2004 22:08

Dont download it :( ID deserves to get Laid, ugh i mean payd for their work.. Besides its extremel...

5th August 2004 19:08

Hey, dude here in Norway we dont get it till the 13th :( (Friday the 13th that is :p) How about you...

2nd August 2004 03:08

Wow, that was a fast reply :p Anyway, thanks alot. May i add you on my MSN list? :)

25th July 2004 22:07

DyingBlackhawkWill this be good enough to play on high settings AMD Athlon XP 2600+ 2.08 GHz 512...

31st July 2004 18:07

Weeee! Doomer91 You da man! ;)

31st July 2004 22:07

Lets all post a little doom fun here. Here's a great example: [color=red]no[/color] Now post all y...

31st July 2004 22:07

WOW! Free Avatar weee ;) I would want a cool Avatar with a spinning [UAC] sign if you can do that?...

31st July 2004 21:07

woot, i made some pics too :p Just for the phun of it ;) Take a look :D

31st July 2004 20:07

WOOT! Look at my Avatar :smokin: :smokin: :smokin:

31st July 2004 19:07

lol, when we play Clan-Matches im gonna put all my settings to the lowest (To make sure i do the fas...

31st July 2004 18:07

hehe your right. actually i dont care, but its cool to see some new screenies for a change, but in 3...

31st July 2004 18:07

Umm... How do you get those images as signatures ? And Doomer91, Thanks alot!!! Nice Avatar yo! Tha...

31st July 2004 22:07

lol, actually there is another guy that has the game, he took some higher detail screenshots: http:...

31st July 2004 18:07

Well, he said he wasnt a reviewer, his uncle owned a shop, and they got the Doom 3 Copy's a little e...

31st July 2004 16:07

w0t! A guy got Doom 3 and he is playing it like crazy ! He's got alot of new screenshots! check out...

31st July 2004 16:07

I would love to see a Resident Evil mod for doom 3, That would rock. You know: slow moving zombies w...

31st July 2004 15:07