Battlefield star trek mod? -1 reply

Please wait...

Darth_Omega

I'm too cool to Post

50 XP

4th February 2004

0 Uploads

8 Posts

0 Threads

#1 16 years ago

Hi people i was just wondering whether anyone remembers about 4 months or more back even, a mod being shown on bf1942 files which was based around star trek, i think they released a video of a shuttle flying around an excelsior class or something lol. Ok i might be dreaming but im pretty sure this did happen lol, was just wondering have the mentioned anything about it since even if its not gonna be made i may have missed that just think it would have been a laugh to play with if they were making it. anyways thanks alot for any replies dudes have a goodun




cactuskooler

...

50 XP

15th July 2003

0 Uploads

242 Posts

0 Threads

#2 16 years ago

I'm pretty sure that I read that they died.




apocalypse_kid

I would die without GF

50 XP

20th May 2002

0 Uploads

5,498 Posts

0 Threads

#3 16 years ago

Dead, completely dead, which is a great pity cause the thing I remember most is that damn excelsior class starship floating above Wake Island, it looked great!

Have fun

:cya: :cya: :cya:

:smokin:




Mihail Advanced Member

President of Novistrana

50 XP

19th January 2003

0 Uploads

15,509 Posts

0 Threads

#4 16 years ago

they most likely ran into problems




Ragtop

I can fly better

50 XP

14th April 2003

0 Uploads

38 Posts

0 Threads

#5 16 years ago

This sounds like someone needs to re-start this mod. I think it would be perfect to have another go at a Star Trek mod. I'd be happy to try and model for em! lol :nodding: :type:




Challenger

ST MOD CO-LEADER

50 XP

30th May 2003

0 Uploads

69 Posts

0 Threads

#6 16 years ago

I am running the mod You are welcome to join the team as modeler mail me mate [email]rowinklerks629@msn.com[/email]




Darth_Omega

I'm too cool to Post

50 XP

4th February 2004

0 Uploads

8 Posts

0 Threads

#7 16 years ago

This is cool ppl i hope this mod is still going cause i think the possabilities are huge with a franchise such as st theres plenty of resources for information and plenty of wyas to integrate a storyline just brill ppl, wish i could mod lol i would lend a hand, however im on my first year at uni in designing games and have limited knowledge of c++ and no experience in 3d modelling which is somethingi wanna do big time.




Legi0n

Hier kommt die Luftwaffe

50 XP

18th January 2004

0 Uploads

131 Posts

0 Threads

#8 15 years ago

And plenty of secret scheming and plotting on the part of some of us devious individuals who might try to splice in imperial soldiers and equipment from a "Galactic Conquest"-like mod to create a Star Trek vs. Star Wars mod. HMMMMMMMMM...