LMAO is this score the worst -1 reply

Please wait...

Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#1 13 years ago

is it




Furious321

ØMĢ... Ņúβž...

50 XP

9th July 2004

0 Uploads

1,143 Posts

0 Threads

#2 13 years ago

meh u can be afk for an hour or so and end up with that score... unless there's an autokick for idling. i dont think you're gonna get on the ranking system for that server...




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#3 13 years ago

btw, did u zoom in. if cant read 6 kills, 98 deaths But in rank 12-13kills 130-150 deaths. rank: 1450/1550




-aFh- Gen.Fatcat

I just got nOObed

50 XP

20th September 2005

0 Uploads

244 Posts

0 Threads

#4 13 years ago

Damn. Thats horrible...




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#5 13 years ago

lol. maybe you should try playing another game...another genre of game alltogether...one that doesnt require hand-eye coordination.




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#6 13 years ago

damn. howd u know tis was me. Thats funny