dark crusade problem -1 reply

  • 1
  • 2

Please wait...

Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#1 10 years ago

yo peeps ok i got problem with necros boss fight , i have to blow up some damn thing and survive with commander . bomb blows up in 8 min and i dont have that bomb with commander, sometimes i had it then i didnt :mad:

any way to fix?




conorlord

(< my guitar) Gold Thread FTW

50 XP

21st September 2007

0 Uploads

1,361 Posts

0 Threads

#2 10 years ago

wow thats never happened to me have u tried the fight again start from before the attack and try hitting thier home place again?




Junk angel

Huh, sound?

166,880 XP

29th January 2007

0 Uploads

15,678 Posts

0 Threads

#3 10 years ago

try making the commander die and respawn.




Sekmet

Fear my Pussy!

50 XP

7th July 2005

0 Uploads

770 Posts

0 Threads

#4 10 years ago

Hmmmmm thats an interesting 1, letting the boss die is mission failed so that wont work, do u play the whole way through the lvl cos i dont think the bomb is displayed any were, just get your HQ unit into the red area thats marked and it should work automaticly




Captain Fist

DEUS LO VULT

113,265 XP

17th December 2005

0 Uploads

10,629 Posts

0 Threads

#5 10 years ago

Damn son. Where you been?




Sekmet

Fear my Pussy!

50 XP

7th July 2005

0 Uploads

770 Posts

0 Threads

#6 10 years ago

%) u taking to me red? wtf back when i was on alot (a year ago) you were getting shit for ya name now ya got rep powere of nine, dude you make some friends or what, did you pay them for that rep :P is all that greenery for ya buddy list?




conorlord

(< my guitar) Gold Thread FTW

50 XP

21st September 2007

0 Uploads

1,361 Posts

0 Threads

#7 10 years ago
Sekmet;4569057Hmmmmm thats an interesting 1, letting the boss die is mission failed so that wont work, do u play the whole way through the lvl cos i dont think the bomb is displayed any were, just get your HQ unit into the red area thats marked and it should work automaticly

the bomb is always displayed on the commander just not usable untill he is stood on the spot he needs to be




Captain Fist

DEUS LO VULT

113,265 XP

17th December 2005

0 Uploads

10,629 Posts

0 Threads

#8 10 years ago
Sekmet;4569080%) u taking to me red? wtf back when i was on alot (a year ago) you were getting shit for ya name now ya got rep powere of nine, dude you make some friends or what, did you pay them for that rep :P is all that greenery for ya buddy list?

I got rep from a few administrators when I employed my skills as a spy to reveal the true identity of Cock'n'Balls.




zekie123

so i said "get yer own monkey"

50 XP

30th July 2008

0 Uploads

541 Posts

0 Threads

#9 10 years ago

wtf?!?! "secret- AAAAGENT MAN secret- AAAGENT MAN" lolz who in gods name is cock'n'balls.




Sekmet

Fear my Pussy!

50 XP

7th July 2005

0 Uploads

770 Posts

0 Threads

#10 10 years ago
Ihaterednecks;4570263I got rep from a few administrators when I employed my skills as a spy to reveal the true identity of Cock'n'Balls.

lol wtf Cock'n'Balls arrr... your a funny fucker




  • 1
  • 2