stupid fatal scan error -1 reply

Please wait...

Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#1 12 years ago

i just bought WA and im right at the end of the 4th mission for the disorder. i used chaos and right as im righting the guys infront of the gate it freezes and say fatal scan error plz i need help i wonder is my WA disc defetive




stalker_fang

one more time

50 XP

19th August 2006

0 Uploads

38 Posts

0 Threads

#2 12 years ago

i got the same problem when i first tried to do a tutorial and i have been asking araond but no one knows what it is:confused: :confused: :confused:




SHUMA22

Necron Guy.

50 XP

11th March 2006

0 Uploads

112 Posts

0 Threads

#3 12 years ago

I think you mean Scar Error, it's a Bug, Play it again, if it happens again well... I'm no expert.




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#4 12 years ago

^ yep its fatal scar error, right sounds like a glitchy game disc.. you only just got it? return it, its the only thing, it means theres a problem in the coding of it and stuff that it needs in order to play, before you return it though, reinstall WA test that out, if it doesnt work then just cry...i cant think of anything else..




terminatorinhell

He's back..............

50 XP

27th December 2005

0 Uploads

80 Posts

0 Threads

#5 12 years ago

yeah i am on misson 3 0r 4 for disorder the 1 with the sacrifice gaurdsmen and stuff i get to the part where ur sorceror is possesed but then i cantmake him into a blood thirster cuz he dies to fast.... what do i do




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#6 12 years ago

Hmm... mission 3, sacrificing guardsmen, can you be more specific in your posts please. Did you mean that he cannot possess the guard squads or he cant turn in to a blood thirster because the enemy kill him? If its any because he dies to fast, try masking his presence with several CSM squads to take the damage