Mario kick ass -1 reply

Please wait...

rich_grundy

I'm too cool to Post

50 XP

27th July 2002

0 Uploads

12 Posts

0 Threads

#1 16 years ago

Just like to say mario kick ass

thats SMS and mario of gamecubenetwork.com :-)

but i live in the uk and prob won't ever get SMS




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#2 16 years ago

SMS?




rich_grundy

I'm too cool to Post

50 XP

27th July 2002

0 Uploads

12 Posts

0 Threads

#3 16 years ago

SMS = Super Mario Sunshine




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#4 16 years ago

let me say... DUH.

anyways... yeah super mazza rules, but then again who is mario without bowser right? am i right?

god tell me i am right!

ARGH! I'M A HOOLIGAN!!!




rich_grundy

I'm too cool to Post

50 XP

27th July 2002

0 Uploads

12 Posts

0 Threads

#5 16 years ago

yep u are the man ;)




Zep55

I'm too cool to Post

50 XP

31st January 2002

0 Uploads

8 Posts

0 Threads

#6 16 years ago
hats SMS and mario of gamecubenetwork.com

*cough* Suck up! *cough* :D

Nope, Bowser, you are not right. Definitely not right. So not right it's not even right. Have I shattered your hopes and dreams yet?




rich_grundy

I'm too cool to Post

50 XP

27th July 2002

0 Uploads

12 Posts

0 Threads

#7 16 years ago

Thats not a very nice thing to say is it ( haha )




Super Mario

GameCubeNetwork Webmaster

50 XP

25th February 2002

0 Uploads

262 Posts

0 Threads

#8 16 years ago

lol, Ol' Linky and Bowser, both great staffers, if I had to choose a staffer of the year, it would have to be only one person....ME! MUHAHAHAHA! LoL, let's not forget Toad though you guys... :D




Zepp

Slightly cooler than a n00b

50 XP

23rd August 2002

0 Uploads

31 Posts

0 Threads

#9 16 years ago

There we go. Finally got my proper name on here. And complete with a spiffy new avatar.

Just trying out my first post as Link.