Band Logo 7 replies

Please wait...

Orpheo

TaMa x2

50 XP

8th July 2004

0 Uploads

1,011 Posts

0 Threads

#1 12 years ago

I hope I'm trusted enough around here to reqest one of these.. My old band just broke up and I've made a new one thats turning out nicely. Only thing is we're looking for a good logo so I'm turning to who I know is the best at this kinda stuff =P

The band is called Burning Within, make it whatever theme you might like (fiery explosion thingy might be good) just get creative. No renders please =D

-= Orpheo

PS Preferred size 250x200




Wraith 5

The Fun cannot be Halted!

50 XP

11th October 2005

0 Uploads

3,047 Posts

0 Threads

#2 12 years ago

Here's a quickie prototype I just whipped up. attachment.php?attachmentid=49981&d=1148399454




NoCoolOnesLeft

My Blood Is Olive Drab

50 XP

19th November 2003

0 Uploads

4,329 Posts

0 Threads

#3 12 years ago

Hmm. I'll have a go. See what I can come up with...




NoCoolOnesLeft

My Blood Is Olive Drab

50 XP

19th November 2003

0 Uploads

4,329 Posts

0 Threads

#4 12 years ago

Done.

Dunno if it's what you were looking for but...

BurningWithin.jpg




Orpheo

TaMa x2

50 XP

8th July 2004

0 Uploads

1,011 Posts

0 Threads

#5 12 years ago

those are really cool but no, not quite what im looking for. but nocoolonesleft i do like the weird kinda theme, it would natch our experimental style haha.

ill run it thru the others and see what they think, more options is always nice people =D




Wraith 5

The Fun cannot be Halted!

50 XP

11th October 2005

0 Uploads

3,047 Posts

0 Threads

#6 12 years ago

what style music does the band play? It would narrow down the look of the logo that you are searching for.




Orpheo

TaMa x2

50 XP

8th July 2004

0 Uploads

1,011 Posts

0 Threads

#7 12 years ago

experimental metal/ambient =P




ixi DIFIGLIA ixi

The Second Foundation

50 XP

19th November 2005

0 Uploads

270 Posts

0 Threads

#8 12 years ago

hmmmm ill see what i can do im limited on time though becuase of finals :[ but ill try my best