DataLord's Showcase. 4 replies

Please wait...

Zach

50 XP

5th July 2005

0 Uploads

3,271 Posts

0 Threads

#1 12 years ago

Meh, I decided to make a few signatures for myself, all within the past few days, here they are from first to last.

moo.pngsig2.jpgrawr2.jpg

As you can see, the latest one is the one that I'm currently using, and I like it the best. :) Cheers.




kage_forum

Working on my Sig

50 XP

12th June 2006

0 Uploads

38 Posts

0 Threads

#2 12 years ago

I'm loving the text, was that a pre-canned font or your own design?




Zach

50 XP

5th July 2005

0 Uploads

3,271 Posts

0 Threads

#3 12 years ago

It's the Neverwinter font. You can find it by googling it.




Steakboy

50 XP

26th June 2004

0 Uploads

8,354 Posts

0 Threads

#4 12 years ago

Yeah, it's a really awesome font . . . just don't use it for EVERYTHING haha.

Anyway, looks pretty good, although very clean, and not much detail to them other than a background and a thing of text. Some fancier stuff might do you some good. Just practice with different effects and play around with it to get something original. Also, try not to mirror something on both sides like the second one, especially when they make a pattern that looks like /-----\. Still, they look very pleasing indeed.




Museum

the operator

50 XP

28th October 2005

0 Uploads

10,069 Posts

0 Threads

#5 12 years ago

Hmm, I don't like the bevelling on the text, but the rest looks well done! um... well done!