Plz rate my first signature 25 replies

Please wait...

Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#1 10 years ago

ok these are my first signatures and i would like to know what you think of them #1 my-sig.jpg

#2 my-halo-sig.jpg

#3 my-bleach-signature.jpg

In my own oponion i think i did the best on 3 but please comments and suggestions on how to make them better would be nice. :feedback::feedback::feedback::feedback:




Antilles VIP Member

The Imaginative

114,272 XP

17th July 2006

0 Uploads

9,726 Posts

1 Threads

#2 10 years ago

they are all streched quite bad.... and they have no borders tops ones not streched though


Garruscopy.png



Chocu1a

Feel my heat, Heavens on fire.

45,365 XP

3rd August 2005

0 Uploads

4,209 Posts

0 Threads

#3 10 years ago

What are you using to edit the sigs? Maybe we can help you do better.




ArmoredPersonel48698

i fight to the death

50 XP

29th December 2005

0 Uploads

110 Posts

0 Threads

#4 10 years ago

They are quite nice. Stretched but good.




GateCrusher420 VIP Member

What is this place?

71,255 XP

17th February 2007

0 Uploads

6,233 Posts

1 Threads

#5 10 years ago

Very nice. They can be better. Tell us what you are using to edit them.




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#6 10 years ago
GateCrusher420;3878748Very nice. They can be better. Tell us what you are using to edit them.

I am using photoshop CS2




Acualy Is Confusingkid

Keep honking im reloading

50 XP

19th September 2006

0 Uploads

4,563 Posts

0 Threads

#7 10 years ago

well, i like the first one the most. But the Halo one, the polar cords/ripple effect doesnt look good. Kepp working at it and don't give up. overall 6/10 :)




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#8 10 years ago
confusingkid;3878861well, i like the first one the most. But the Halo one, the polar cords/ripple effect doesnt look good. Kepp working at it and don't give up. overall 6/10 :)

first off thx.

And also for the halo one i used liquify because i saw a tutorial were someone used that effect and it turned out realy nice. I think i overdid it though.

And last but not least i have a question

Do the pictures look well rendered because i did that by myself with magnetic lasso and was just wondering if they looked well cutout?




Acualy Is Confusingkid

Keep honking im reloading

50 XP

19th September 2006

0 Uploads

4,563 Posts

0 Threads

#9 10 years ago
smede12;3878875first off thx. And also for the halo one i used liquify because i saw a tutorial were someone used that effect and it turned out realy nice. I think i overdid it though. And last but not least i have a question Do the pictures look well rendered because i did that by myself with magnetic lasso and was just wondering if they looked well cutout?

they all look good, except the last render has a lot of white around the hair. to eliminate that, zoom in a lot and erase the whit, make the render look nice and sharp.




WalkinEvil

I'm too cool to Post

50 XP

8th August 2007

0 Uploads

12 Posts

0 Threads

#10 10 years ago

yeah.. nice :D... if u wanna have a cool tutorial take this one: Khubsurat Graphics -> Tech Signature its easy and u will get a cool sig hehe :D btw..i posted mine too haha...as Sn(0)wy