So I woke up this morning... 31 replies

Please wait...

Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#1 12 years ago

And I saw a man in a canoe outside my house.

Yep.

Its that thing you dread most. You hear the rain at night, but you don't expect to wake up in the morning and find a sports activist in your drive, do you? Well, I did. Yeah, a flood has hit my lovely little village of Bidford-Upon-Avon and caused a whole trail of destruction and devastation in its wake. And I have the photos, alas being one less of the canoe man. Anyway, on with the show. Only a few photos, but to add some content to this topic, feel free to discuss floods in your area and show off some photos.

http://xs217.xs.to/xs217/07296/DSC00096.JPG http://xs217.xs.to/xs217/07296/DSC00094.JPG http://xs117.xs.to/xs117/07296/DSC00095.JPG http://xs217.xs.to/xs217/07296/DSC00097.JPG

^_^




Octovon

Spaceman

54,945 XP

5th August 2003

0 Uploads

5,317 Posts

0 Threads

#2 12 years ago

That is messed up. I wish it did that where I live, but I live on something of a hill, so it would never. I just want to kayak down the street.




ConstanceJill

Huh yeah, whatever ^^

38,779 XP

6th December 2006

0 Uploads

3,246 Posts

1 Threads

#3 12 years ago

I guess the problems that kind of stuff brings are too much compared with the little fun you can get from it...




colonel_bob

Here & There

50 XP

4th June 2004

0 Uploads

6,685 Posts

0 Threads

#4 12 years ago

Damn, that sucks. My street has only flooded once, and it was only about 2 feet deep. Not very damaging, it was actually kind of fun.




Commander Dox

You have not seen war.

50 XP

1st June 2007

0 Uploads

492 Posts

0 Threads

#5 12 years ago

:lookaround:I think that would be kinda cool. We have to drive like 3 hours to go canuing. But at the same time it would be hard and iritating to do other things. I was like 10 the last time it flooded real bad on my street. And there was another time when I didnt even exist-it was like in 1936 or some were around there and it was like 5 feet deep.




Weezer24

Clapton is God

50 XP

24th August 2006

0 Uploads

466 Posts

0 Threads

#6 12 years ago

Yea thats not good..




Badha1rday

Nature's best screw up.

132,255 XP

27th July 2005

0 Uploads

12,663 Posts

0 Threads

#7 12 years ago

Holy shit thats a lot of water. In USA we have Texco's, not many though.




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#8 12 years ago

I hope that wasn't your car. :)




Sovereign002 VIP Member

Adeptus Moderatus We purge with chain and bolter

105,915 XP

22nd May 2005

0 Uploads

10,044 Posts

0 Threads

#9 12 years ago

Damn, and I was worrying because some trees had fallen down in my street.


sovereignwarhammer.jpg



T3h_Sh4d0w_1337

Fear the wrench!

50 XP

15th February 2007

0 Uploads

3,533 Posts

0 Threads

#10 12 years ago

well, at least you know it could have been worse.

worst flood we ever had was a flash flood, about two feet of water...flooded our old Mazda.