Alyx shows her undies, lol. -1 reply

Please wait...

Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#1 12 years ago

Ok, I was playing HL2 again , and Alyx ran by me. well, I thought I noticed her buttcrack showing, so, when I looked closer when she stopped I noticed she has purple undies on. No bull, must be the lo rise jeans. heres some pics.

http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/1525994375000d2_prison_080004.jpg http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/1526027187501d2_prison_080003.jpg http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/1526053750002d2_prison_080005.jpg




192837465

www.freewebs.com/sacre

50 XP

20th November 2005

0 Uploads

873 Posts

0 Threads

#2 12 years ago

Sad.... why ev... im not even gonna bother....




Rikupsoni

Victim of Forgotten HopeForum bystander

50 XP

26th April 2004

0 Uploads

3,047 Posts

0 Threads

#3 12 years ago

Ehrm.. does it really matter..? Well good noticing anyway. :)




FileTrekker Über Admin

I'm spending a year dead for tax reasons.

267,179 XP

15th December 2002

36 Uploads

22,453 Posts

1,698 Threads

#4 12 years ago

tankertuff2002Ok, I was playing HL2 again , and Alyx ran by me. well, I thought I noticed her buttcrack showing, so, when I looked closer when she stopped I noticed she has purple undies on. No bull, must be the lo rise jeans. heres some pics.

http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/1525994375000d2_prison_080004.jpg http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/1526027187501d2_prison_080003.jpg http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/1526053750002d2_prison_080005.jpg

Hmm. I kinda see what you mean.


Danny King | Community Manager | GameFront.com



yonie1

thinking for myself

50 XP

12th May 2005

0 Uploads

60 Posts

0 Threads

#5 12 years ago

sad.




enigma123456789

You will be Assimilated!

50 XP

14th March 2006

0 Uploads

205 Posts

0 Threads

#6 12 years ago

tankertuff2002Ok, I was playing HL2 again , and Alyx ran by me. well, I thought I noticed her buttcrack showing, so, when I looked closer when she stopped I noticed she has purple undies on. No bull, must be the lo rise jeans. heres some pics.

http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/1525994375000d2_prison_080004.jpg http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/1526027187501d2_prison_080003.jpg http://www.thefreeimagehosting.com/Uploads/Images/1526053750002d2_prison_080005.jpg

Looks like a fixation issue? just play the game yeah!




Dwight Sergea (RPG Name)

Noobs got a live to

50 XP

7th May 2006

0 Uploads

278 Posts

0 Threads

#7 12 years ago

wow you must have great eyes too see that




PC_Master

I live on Gaming Forums

50 XP

4th January 2006

0 Uploads

1,094 Posts

0 Threads

#8 12 years ago

I so that the second time I finished HL2, in Black Mesa East, in the Teleport lab...nothin new to me.




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#9 12 years ago

lol you guys are sad :) lol just get the alyx skin that makes her nude it much better :) lol but it dose not work for the hi res pac (that sucks!!! becuse alyx looks really good in the hi res mod!!!!)




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#10 12 years ago

The Alyx nude mod work very well with the Hi Rez pack !! maybe your computer can't handle it?? I run my graphics as high as I can now!!