Half-life 2 held hostage?!? -1 reply

Please wait...

Cobra5mil

Pro-Filer thinks I'm cool!!

50 XP

23rd March 2004

0 Uploads

450 Posts

0 Threads

#1 14 years ago

Look at this link!!! http://www.gamespot.com/news/2004/09/24/news_6108100.html It says VU can delay HL2 for up to 6 months! This crap just keeps getting better.




Pethegreat VIP Member

Lord of the Peach

70 XP

19th April 2004

0 Uploads

20,892 Posts

0 Threads

#2 14 years ago

will this game ever be relesed? lol. by the time this relesed the graphics and sound will be dated along with everything else:lol:.Oh well...more time to get new stuff so you guy can run this game even better.




kill9O

Captain obvious to the rescue!

50 XP

31st May 2004

0 Uploads

488 Posts

0 Threads

#3 14 years ago

The game is gonna be like DNF its never gonna get released. i hate valve. :mad:




Aurora-[NZ]

Formerly Nik1818

50 XP

20th April 2004

0 Uploads

2,468 Posts

0 Threads

#4 14 years ago

Its not fricken valves fault. Its VU (Vivendi Universal) VALVe have done thier part, they've finished the game, its now up to shitty VU to deliver...




N.C.F.

Specialising in Generalism

50 XP

19th September 2004

0 Uploads

83 Posts

0 Threads

#5 14 years ago

Nah Vu arn't stupid, they lose millions of dollars every day HL 2 goes unreleased.




azzkiker

I pretend I'm cooler than AzH

50 XP

5th January 2003

0 Uploads

4,259 Posts

0 Threads

#6 14 years ago

They will release it. After all, VU need the money.




Aurora-[NZ]

Formerly Nik1818

50 XP

20th April 2004

0 Uploads

2,468 Posts

0 Threads

#7 14 years ago

Lets hope they release it soon, and VU still looses heaps of money :lol: Bastards.




azzkiker

I pretend I'm cooler than AzH

50 XP

5th January 2003

0 Uploads

4,259 Posts

0 Threads

#8 14 years ago

Hmmm, Maybe i should get my dad to buy VUGames! :lol:




Alpharaptor

The Internet ends at GF

50 XP

8th November 2003

0 Uploads

128 Posts

0 Threads

#9 14 years ago
azzkikerHmmm, Maybe i should get my dad to buy VUGames! :lol:

Please do




Oompa

Battlefield 2

50 XP

14th July 2004

0 Uploads

2,650 Posts

0 Threads

#10 14 years ago

Please!