Omgwtfbbq! Teh Gmen! -1 reply

  • 1
  • 2

Please wait...

Fragger

ε..з

50 XP

22nd April 2002

0 Uploads

6,816 Posts

0 Threads

#1 13 years ago
Oompa

Battlefield 2

50 XP

14th July 2004

0 Uploads

2,650 Posts

0 Threads

#2 13 years ago

Hahaha nice!




tomd04

Slightly cooler than a n00b

50 XP

24th May 2004

0 Uploads

39 Posts

0 Threads

#3 13 years ago

lmao, did u make that?




mad cow_13

Get back here!

50 XP

3rd December 2004

0 Uploads

355 Posts

0 Threads

#4 13 years ago

Lol nice! Not only are you the Photoshop god, but you're the mouse-drawing god.:bows:




HolyShield

The forums staffers think I'm Cool

50 XP

28th October 2004

0 Uploads

158 Posts

0 Threads

#5 13 years ago

nice love it u are great

oh and i've been meaning to ask you, are you the fragger from doom3 tahth made a mod kinda/

from my doom3days waiting for hl2 to come out i saw a mod called fragger something or mabye jsut fragger, jsut wondering if it was yours




Fragger

ε..з

50 XP

22nd April 2002

0 Uploads

6,816 Posts

0 Threads

#6 13 years ago

Yup, that's me.




RadioactiveLobster Forum Admin

Jeff is a mean boss

565,401 XP

28th July 2002

0 Uploads

53,121 Posts

1,330 Threads

#7 13 years ago

very good fragger.....


If there is no image, Mikey broke something...



azzkiker

I pretend I'm cooler than AzH

50 XP

5th January 2003

0 Uploads

4,259 Posts

0 Threads

#8 13 years ago

lmao, that was great! :)




[BT]Brimstone

Livin in the past

50 XP

21st October 2004

0 Uploads

462 Posts

0 Threads

#9 13 years ago

right on, thats awesome, lol




*Soviet.Power

Ex-MøđęRāŧǿr ø₣ Geňęrāł Gāmíňĝ

91,380 XP

31st January 2004

0 Uploads

8,283 Posts

0 Threads

#10 13 years ago

lol, nice one Fragger....




  • 1
  • 2