Wierd CSS Tint.....Need HELP! -1 reply

  • 1
  • 2

Please wait...

childofdaredsun

R3VI5I0N Owns You!

50 XP

15th November 2004

0 Uploads

55 Posts

0 Threads

#1 13 years ago

Ok, two days ago I turn on my computer and start to play some Counter-Strike Source. I pick my servre and when i start to play everything has this weird tint on it.....WTF, i don't know how this happened but now the screen has a Redish/Orange Color to it. I hadn't installed any new drivers or anything like that, hell i havent installed anything for the past week.....wats up with this, u guys have any advice or notion of such incidents??? Oh Yea, i haven't changed any of my Display properties either, they are the same as they were for the past year. And now everything has this red/orange hue. . . . .wats goin on? i hate having this wacked out desktop and colored games. . . . NOT COOL!!!!!! Really Hope It Aint Bad . . . .. . HELP ME PLEEZ! All Help Would Be Great P.S. Im running a 9800XT




wiggleworm

Dig for victory!

50 XP

24th October 2004

0 Uploads

1,922 Posts

0 Threads

#2 13 years ago

That screenshot looks normal to me? I don't know how to fix your problem though, sorry.




Mellis

B Design (Multimedia Systems)

50 XP

16th July 2004

0 Uploads

359 Posts

0 Threads

#3 13 years ago

Yeah thats normal, I am running a 9800XT as well. Are talking about the windows not texture blending with the walls?




Frosty289

GF Pwns Me!

50 XP

11th January 2005

0 Uploads

54 Posts

0 Threads

#4 13 years ago

How old is your moniter? A couple years ago I had a moniter and every once in a while the screen would have a blue tint to the screen, smack the moniter a few times and it fixed itself for a good 30 minutes.




Mellis

B Design (Multimedia Systems)

50 XP

16th July 2004

0 Uploads

359 Posts

0 Threads

#5 13 years ago

Haha, yeah thats true frosty. Its probably your moniter. I have that same problem every once and awhile




mad cow_13

Get back here!

50 XP

3rd December 2004

0 Uploads

355 Posts

0 Threads

#6 13 years ago

Magnets+montiors= crap My monitor has a light spot in the middle that makes dark red look orange because of that. :( But I'm getting a lcd monitor soon. :)




childofdaredsun

R3VI5I0N Owns You!

50 XP

15th November 2004

0 Uploads

55 Posts

0 Threads

#7 13 years ago

my monitor is like a year old. . . .. .. Hmmm, i dunno. . . . . maybe im just crazy. . . . . its a Sony monitor so. . . .. sony must've given me a lame MoNiToR!




childofdaredsun

R3VI5I0N Owns You!

50 XP

15th November 2004

0 Uploads

55 Posts

0 Threads

#8 13 years ago

its not texture blending issue tho, i know that. . . . . . .*sigh* the screeny doesnt look as bad as the in game. . . . .i dunno, could it be my card? u think it'll fry soon!?




childofdaredsun

R3VI5I0N Owns You!

50 XP

15th November 2004

0 Uploads

55 Posts

0 Threads

#9 13 years ago

Alrighty Then, look at this and tell me wats up. . . . . . i just started playin and its a bit worse. . . can u spot the mystical GLOWING RED tint???????? or am i just goin insane!




Frosty289

GF Pwns Me!

50 XP

11th January 2005

0 Uploads

54 Posts

0 Threads

#10 13 years ago

You're definatley insane pleased.gif No just kidding, I can see the red tint on that screenshot. Try messing around with your moniter settings, and make sure your video card didn't get unseated from it's slot.




  • 1
  • 2