Yellow!!! -1 reply

  • 1
  • 2

Please wait...

Urbanebula

Combine Commando

50 XP

23rd April 2004

0 Uploads

499 Posts

0 Threads

#1 14 years ago

Hey Guys! 1) Kavos is a 2 week piss fest that i would reccomend to anyone who can handle 2 weeks of sleep depravation (R'n'B Bar below apartment) 22) Still suffering hangover :???: 333 1/2 :???: ) Jesus its gonna take forever to sift through all of these new threads F) Whats the situation. 1 quick Note: -Pick up some milk. -Learn to count. Bet you all missed my stoopidity / comedy / moronic antics. :lol:




Aurora-[NZ]

Formerly Nik1818

50 XP

20th April 2004

0 Uploads

2,468 Posts

0 Threads

#2 14 years ago

Urban! YAY YOUR BACK FOR A BIT! I suggest you take a few minutes to slap yourself, because DOOM 3 HAS GONE GOLD BABY! No more word on HL2 though, except for the fact that OFFICIAL system Req's have been released by Valve, you'll find em floating around somewhere.... Hmmm lets see... Brooksters on holiday, but other than that, yeah Doom3 Comin Aug 3rd! Cant freakin wait!




succorso

I'm too cool to Post

50 XP

6th September 2003

0 Uploads

2,025 Posts

0 Threads

#3 14 years ago

Well something else migh be taking place soon.... can't disclose that info though.




Urbanebula

Combine Commando

50 XP

23rd April 2004

0 Uploads

499 Posts

0 Threads

#4 14 years ago

August 3rd? The 3rd of August? 3/8/2004? Within 2 weeks? Around 14 days? A fortnight or so? Doom 3? D3? The third installment of Doom? The trilogy maker? The...the erm...nope run out now. Bugger!

Cool!

Glad everyones alright? oh and linkage...why must you taunt me so? C'mon spill it!




succorso

I'm too cool to Post

50 XP

6th September 2003

0 Uploads

2,025 Posts

0 Threads

#5 14 years ago

*whispers* NO! It's not about HL2. Just forget it, nevermind. If it happens it happens. *un-whispers*Now I must erase your memory, remember, according to your NDA you signed, you dont know us and have never worked for us. (Sorry, just watched "Paycheck" last night.)




Urbanebula

Combine Commando

50 XP

23rd April 2004

0 Uploads

499 Posts

0 Threads

#6 14 years ago

Oh i see. Why erase my memory? This meeting never took place! ;)




succorso

I'm too cool to Post

50 XP

6th September 2003

0 Uploads

2,025 Posts

0 Threads

#7 14 years ago

What meeting? :lookaround:

Anyway, what was this thread about? Seriously, thats the topic of my post, what IS or WAS this thread about?!?




azzkiker

I pretend I'm cooler than AzH

50 XP

5th January 2003

0 Uploads

4,259 Posts

0 Threads

#8 14 years ago

Another one of your gay threads.

Its a HL2 forum not the local bar.

Take ur crap there.




Apok

Respect My Authoratah!

50 XP

1st March 2003

0 Uploads

1,934 Posts

0 Threads

#9 14 years ago

LooL. We it's good to have the um.....er....weir...ok....gre.....it's good to have you back Urban. Yeah D3, good stuff :beer:.




WW2dude

/\/\/\/\/\/\/\/

50 XP

30th July 2003

0 Uploads

3,825 Posts

0 Threads

#10 14 years ago

This thread made no sense what so ever. And i'm ashamed to be a part of it.




  • 1
  • 2