Being paranoid sucks -1 reply

  • 1
  • 2

Please wait...

Nusentinsaino

A new sense of nuisance.

50 XP

8th December 2003

0 Uploads

12,881 Posts

0 Threads

#1 14 years ago

Yeah i have been calling my g/f names and stuff and she had a break with me ( we been going out for a year and a month ) and when she asked me back out, she acts different and she seems like she doenst care about me, she seems like she doesnt care if we break up agian... even tho she says that she loves and cares about me... This is pissing me off... We are not supposed to talk about the past, we cant take it back... we are supposed to MOVE ON AND BE HAPPY, but we actually cant... we are upset almost everyday... I just wish we are okay




Zab

BROtastic

50 XP

30th March 2003

0 Uploads

8,186 Posts

0 Threads

#2 14 years ago

The only way you're going to be able to have a good relationship with your g/f is if you both talk about what happened in the past. It's important that you talk about it with her and get it cleared up. Or you could see a psychiatrist...;) where's matt? he's good at this kind of stuff. *looks for matt*. best wishes on a solution though. :)




Nusentinsaino

A new sense of nuisance.

50 XP

8th December 2003

0 Uploads

12,881 Posts

0 Threads

#3 14 years ago

Hmmmmm well its funny cuz me and tonya (my g/f) made up just mintues ago but we are still upset but Umm who is Matt? is that his name in the forums or what? Well thanks for helpin me out...




Nusentinsaino

A new sense of nuisance.

50 XP

8th December 2003

0 Uploads

12,881 Posts

0 Threads

#4 14 years ago

Yeah sorry that im double posting But Tonya is telling me that well... I cant touch her unless she tells me to cuz shes scared that i will hurt her feelings agian.. But dude i learned my lesson cuz she hurt my ass... and it makes me feel bad cuz it makes us closer to each other whenever we touch each other... Oh well




[+Glasius+] VIP Member

THE snowman

50 XP

23rd January 2000

0 Uploads

1,670 Posts

0 Threads

#5 14 years ago

Love has to be mutual. She is probably scared shitless from being called names and all that. If she actually loves you.. Hell, I would have taken it slow with someone if we just had a brakeup, even if we were going steady for a year. You cant make this go away. Concider this to be back in the 3. month of dating, and you still have a lot to prove to her.. Maybe its a good thing?

My humble opinion :) Good luck




DeafGoatie

-Loud And Proud-

50 XP

20th December 2003

0 Uploads

1 Posts

0 Threads

#6 14 years ago

^^ Well said mate... Love has to be coming from both sides before it can flourish. Take it slow and get to know each other more in a emotional manner then a phsyical one.. If you take it too fast then you could end up breaking up and losing a friend!




SeigMancer

The Internet ends at GF

50 XP

15th December 2003

0 Uploads

104 Posts

0 Threads

#7 14 years ago

bringing up problems from the past is a serious issue, try to avoid it at all costs. Try "start over" approach.. peace




Zab

BROtastic

50 XP

30th March 2003

0 Uploads

8,186 Posts

0 Threads

#8 14 years ago
SeigMancerbringing up problems from the past is a serious issue, try to avoid it at all costs. Try "start over" approach.. peace

er, i dont think that'd be a good idea. damn it! where's matt?!




Peeping Tom

I take what n0e says way too seriously

50 XP

1st March 2003

0 Uploads

2,619 Posts

0 Threads

#9 14 years ago

We don't need him :p Well, simply put, YOU FUCKED UP! If you don't treat a girl with respect, abviously she's going to want to leave you. I mean, it really depends on what you did, but some things aren't fogiveable. It doesn't always work out the way you want it to. What have you even done? If you were in the wrong, you have to WORK to gain her trust back, otherwise, your relationship's as good as over.




Mr. Matt VIP Member

#BanRadioActiveLobster

356,406 XP

17th June 2002

7 Uploads

33,654 Posts

779 Threads

#10 14 years ago

Where's Matt? Matt has been punishing his liver for three days. It's Christmas, I'm allowed to. And in this instance I could have said two things. The first would just have been everything you guys said stretched out into thousands of words, in true Matt style. Everything that you guys have said, except for SeigMancer. And as I'm not needed, I shan't be saying the second thing :)




  • 1
  • 2