The magical world of being pissed off -1 reply

Please wait...

SgtPepper

Aloha

50 XP

21st October 2003

0 Uploads

891 Posts

0 Threads

#1 16 years ago

Hey umm..... rob here..... yeah i kinda stopped receiving mail from gamingforums about a week ago ..... now at first this wasn't so bad. However when after a rather brutal spyware raping i decided to delete all cookies in my history i kinda found myself logged out.

Now ok that's not the main issue..... the main issue is that i had to go through a f*cking search engine to get to the password retrieval thingie.... but then i remembered..... even if they send me that e-mail..... im never gonna receive it...... OH JOY! IM LOCKED OUT OF MY ACCOUNT!

Thanks a lot gamingforums for making the forums look better visualy but having a visit here usually end up in some nightmarish world of not being able to log into my f*cking account...... masochists everywhere must be thanking you from the bottom of their hearts.




Coolguy

神 & FH Godfather

50 XP

27th April 2003

0 Uploads

1,799 Posts

0 Threads

#2 16 years ago

It's magic!

I can't get that piece o' shit feature to work either :(




Kämpfer

I take what n0e says way too seriously

50 XP

27th April 2003

0 Uploads

2,394 Posts

0 Threads

#3 16 years ago

Is it me or has Gaming forums been adding like a new feature or taking one out every two or so days?




Cpt_Nukem

Extremely confused..........

50 XP

28th May 2003

0 Uploads

765 Posts

0 Threads

#4 16 years ago

Rob this is why we keep our PWs in a safe place...lol, umm I am in agreement with you guys though, but you see the problem is that this whole thing is a beta, I don't know why we upgraded to it with all the bugs not being worked out of it yet, but then again I dont make the decisions, Rob an Admin would most likley be able to either reset your password for you or give you the old one.... hehehehe contact nOe about it..lol and DONT say Nukem sent you hehehehe [email="noe@gamingforums.com"]noe@gamingforums.com[/email] hahahaha, he loves emails:lol:




Coolguy

神 & FH Godfather

50 XP

27th April 2003

0 Uploads

1,799 Posts

0 Threads

#5 16 years ago

Translation: He'll hate your guts =P




SgtPepper

Aloha

50 XP

21st October 2003

0 Uploads

891 Posts

0 Threads

#6 16 years ago

Yeah im too paranoid to fall for anything now.

Oh and more news! My computer's hard drive is dead so guess who's making this post on a school computer.

Does my suffering ever end ? Probably not.....stay tuned for next week when a bunch of angry serbian thugs cut off my balls! :mad:

IT'S MAGICAL PEOPLE! :nutcase:




jmrwacko

Official Battlefield Reporter

50 XP

6th August 2003

0 Uploads

125 Posts

0 Threads

#7 16 years ago

Man, I hate when serbian thugs jump you and cut off your balls, why can't they just leave us all alone :cry: