Borg Transwarp Gate -1 reply

  • 1
  • 2

Please wait...

DarkZero

Corporal

50 XP

27th May 2003

0 Uploads

18 Posts

0 Threads

#1 15 years ago

hello i was wonderin if any big assimated borg fans could help me use the borg transwarp gate. everytime i use it, it sends to the bottom left corner plz help




Admiral Jimmy W

Forum Musketeer

50 XP

22nd March 2003

0 Uploads

249 Posts

0 Threads

#2 15 years ago

I assume you mean you put one in the Map editor. If this is the case, you need more than one for it to work.




DarkZero

Corporal

50 XP

27th May 2003

0 Uploads

18 Posts

0 Threads

#3 15 years ago

No its when i do a instant action game as the borg and i build, activate it but i go to the bottom left corner plz help




cds7318

I follow teh Moo!

50 XP

1st April 2003

0 Uploads

682 Posts

0 Threads

#4 15 years ago

the only way it would send you there is if thats where u clicked ive neveer had a problem with it but if your big on the borg i think you should get BI2 the transwarp hub is a must have




cds7318

I follow teh Moo!

50 XP

1st April 2003

0 Uploads

682 Posts

0 Threads

#5 15 years ago

Yeah the map has to be clear if there is gray where u are trying to go it wont let you u ahve to send a ship there i dont think anything like that will go in a gray spot didnt even think about it tho




DarkZero

Corporal

50 XP

27th May 2003

0 Uploads

18 Posts

0 Threads

#6 15 years ago

well i just build one then i hit the special button, pick a ship then i move the ship into the gate but it on goin to the bottom left corner lol




cds7318

I follow teh Moo!

50 XP

1st April 2003

0 Uploads

682 Posts

0 Threads

#7 15 years ago

i dont know then dude




Sejen

GF makes me horny

50 XP

10th March 2003

0 Uploads

93 Posts

0 Threads

#8 15 years ago

:uhm: Sorry if this hurts your feelings, but you may have been doing things in the wrong order.

Try this 1) Select Borg Gate 2) Press Special button 3) Select destination (should create a green "wormhole" (if that area is in your "line of sight")) 4) Send ship into Borg gate machine (should show "enter" cursor) 5) Bling! craft should appear at destination - I think the borg wormhole is 2 way BTW.

If you are still having trouble, try the tutorial missions, the later ones let you try out the Borg and other races, these give detailed instructions on how to do things.

:cya:




DarkZero

Corporal

50 XP

27th May 2003

0 Uploads

18 Posts

0 Threads

#9 15 years ago

thx it works now




Major A Payne

The 6th Day

50 XP

7th August 2002

0 Uploads

2,535 Posts

0 Threads

#10 15 years ago
Originally posted by Sejen 3) Select destination (should create a green "wormhole" (if that area is in your "line of sight"))

Incorrect. The Transwarp gate has map wide usage (as long as the map is under 128000*128000 (but maps usually have crashing problems after 60000*60000)) and it works as long as the target area has been previously visited (the black Fog Of War needed to be cleared beforehand).




  • 1
  • 2