Free TeamSpeak Server !!!!! -1 reply

Please wait...

DEADEYE

Wild west mod of RTCW

50 XP

23rd April 2003

0 Uploads

3,213 Posts

0 Threads

#51 14 years ago

GOOD ONYA KANO ...who da man :nodding: Ian :beer: cheers:lol:




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#52 14 years ago

i would liek a free ts serversmilie.gif i have a cs cal-o team and a guild wars guild that need a server we have 20+ members total.... pls if possible contact me if you would make me one my e-mail is [email]xxlilvinny8xx@hotmail.com[/email] or aim xxlilvinny11xx




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#53 14 years ago

i am willing to give the use of some teamspeak servers. if anyone is interested please feel free to email me to [email="si@simontodd.net"]si@simontodd.net[/email]. My clan is -=BSFE=- == British Special Force Elite Homepage: www.simontodd.net or if you like visit our clan teamspeak on ip: bsfe.sytes.net




solietjake

World War Two Buff

50 XP

3rd July 2005

0 Uploads

192 Posts

0 Threads

#54 14 years ago

kinda funny how they only have one post, and they just want a teamspeak server:uhm:




Tvoinpyer

I want to be like Revenge

50 XP

29th February 2004

0 Uploads

379 Posts

0 Threads

#55 14 years ago
DarkMastaI posted this like two years ago. btw metamule is no longer free :(

Should this tread not be closed now because it is not free anymore. To avoid confusion?




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#56 14 years ago

i would like a ts channel or server for my cs clan death solution |dS| thx anyway




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#57 14 years ago

k i gues not then




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#58 14 years ago

hi everyone im new to this site, i wont be checking the forums often but i play halo 2 and i need a free team speak server or private channel for my clan if someone has a server their willing to give me a channel that would be great and i could also help them out by giving them hacks to registered version of evaluated software if anyone needs some. if u have a server send me an email at [email]techmaster13@comcast.net[/email], thx




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#59 14 years ago

umm...does anyone have a ts server that my new Guild Wars guild could have a private channel on?




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#60 14 years ago

If you need a TS2 server or atleast a private channel. I have a server running 24/7 on IP 12.214.29.56:8769 . this is my free public server called GAMERS TS. All you have to do is self register to make your own channel with password and you will have full control over that channel. :frog: And this server has a bot on it, for more info ask Knight BTW my server is at 12.214.29.56:8767 so come by and say hello or something. :devil: