PREDATOR SKIN, need help -1 reply

  • 1
  • 2

Please wait...

gggggg

I don't spend enough time here

50 XP

26th October 2005

0 Uploads

20 Posts

0 Threads

#11 16 years ago

When the predator skin is finished can sum1 send it to me plz plz plz. Ive been lookin for 1 for months now! [email="bri_chadwick@hotmail,com"]bri_chadwick@hotmail,com[/email]




Matt-Liell

I'm too cool to Post

50 XP

24th July 2003

0 Uploads

10 Posts

0 Threads

#12 16 years ago
Lord Exarwell damn not everyones a skinner u know I dont know the diference is their one!?....and as for the predator skin YA PLZ DUDE PUT IT ON A PK3 D/L ON THIS THREAD IF U DO I WILL LOVE U!!!

That was the whole point o my thread it is not a skin (in which you take an existing MODEL and paint new textures on it) it is a model in which you use 3d studio max to actually create the character then you have to make it work in JA (rig it) THEN AND ONLY THEN DO YOU MAKE A REGULAR SKIN for it. He has much more to do than a .pk3 which would take about 20 seconds.




Matt-Liell

I'm too cool to Post

50 XP

24th July 2003

0 Uploads

10 Posts

0 Threads

#13 16 years ago

You wanna see what has to be done? Heres liek a 6 page tutorial of what you gotta do! http://www.planetquake.com/polycount/resources/jk2/tutorials/modeltutorial/modeltutorial1.shtml




tFighterPilot

Force Using Dictator

50 XP

8th April 2003

0 Uploads

3,097 Posts

0 Threads

#14 16 years ago

lolz ^_^




Raaykken

I'm too cool to Post

50 XP

4th September 2004

0 Uploads

15 Posts

0 Threads

#15 16 years ago

OMG OMG OMG OMG go for it man GO ALL THE WAY




Shrub91

Addicted to GF

50 XP

12th February 2004

0 Uploads

253 Posts

0 Threads

#16 16 years ago

God, Matt... chill out! all i asked was that when hes done to post in the thread, Jeez!




  • 1
  • 2