Star Wars Kotor II The Darkness Within -1 reply

Please wait...

Tiger-778

Feel the Force

50 XP

18th November 2005

0 Uploads

132 Posts

0 Threads

#1 12 years ago

Hey! OMG I havn't posted for months.... Anyway, Me,BlackLightening,Kotor Monkey, Jedi Killa and Mudra X (There are more but the ones mentioned are most important) are currently as most off you know working on a TC for Kotor 2 called Star Wars Kotor II The Darkness Within you can see more in depth info at its site: http://s9.invisionfree.com/KOTORIITC anyway on this TC you play as the apprentice of the Sith Lord who goes by the name of Darth Bashanni your fate is your choice:

1. Become stronger as her apprentice, follow her teachings 2. Betray the Sith turn to the Republic 3.Overthrow Bashanni and become the Sith lord Of coarse you wont get these choices strait away but towards the end of the game, I will be able to post screenshots at some point but not now. Anyway WE REALLY NEED MODDELERS AND VOICE GUYS but all jobs are open exept Beta testing their are only 9 beta testing places left so Post quickly if you wanna be one!




blacklightning

AKA UltimateTrekkie_Borgified

50 XP

12th November 2005

0 Uploads

537 Posts

0 Threads

#2 12 years ago

Yay I'm important. Such a BIG word. I rock. Although I am technically the PR guy whatever.




blacklightning

AKA UltimateTrekkie_Borgified

50 XP

12th November 2005

0 Uploads

537 Posts

0 Threads

#3 12 years ago

You spelt my name wrong again. Damn you Sam!




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#4 12 years ago

[COLOR=red]DONT DOUBLE POST!!!!!!!!!!! DIE!!!!![/COLOR]

Tiger-778 1. Become stronger as her apprentice, follow her teachings 2. Betray the Sith turn to the Republic 3.Overthrow Bashanni and become the Sith lord

4:get yourself killed :bows:




blacklightning

AKA UltimateTrekkie_Borgified

50 XP

12th November 2005

0 Uploads

537 Posts

0 Threads

#5 12 years ago

:lol:

Yeah I know about double posting but it wouldn't let me edit the last post. That is the only reason for ever double posting apart from my computer doing it automatically.




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#6 10 years ago

hey didnt u alrdy get a whole team together for this on another thread if not id like to help if i can just tell me wat u still need :)




JawaJedi

Dread thinks I'm a special person

50 XP

11th May 2008

0 Uploads

327 Posts

0 Threads

#7 10 years ago

cool, sounds like the project won't be done for a long time though. So it needs 9 beta testers or it doesn't need beta testers theres only 9 and its going to stay that way? (just checking cause it kinda sounds like a mix of the 2) Maybe you should wait to pick beta testers (well I only did a little bit of searching) until your almost ready to start beta testing.