Your Worst Gaming Anecdotes -1 reply

Please wait...

Inqisitor_Jones

Taking a Exterminatise to YOU!

50 XP

6th May 2006

0 Uploads

353 Posts

0 Threads

#31 13 years ago

Well i the funny think i seen when a 5 man termy sqaud was next to a dreadnought and the dread exploded in a penerated hit on a 6 and coverd the sqaud... he rolled 4, 1's then his commander got killed by a lascannon. Another of mine is i had to sent my hole army of guard into a tryanid Hq thingy with the sword they all got slaughterd then seeing it was then out of combat i shot it to fuck with Ratling snipers (He he.. i dont give a shit if your T a billion i am still wounding you on a 4!, oh and if you service that i got 3 leman russes 24 ichs away to shoot you.) mind you that was the only thing left after his nids attacked my mate jack with his marines (he completly ingorned my army and went for jack, then it took to long so i killed jack for him cause his marines were winning.) Wow i quite a traitor. Lol




Carnivore

It's nice to meat you

50 XP

28th August 2006

0 Uploads

580 Posts

0 Threads

#32 13 years ago

The look on my girlfriend's face when her Imperial General throws a vortex grenade and roll 1 and 1... She vortexed herself...:lol:




GoogleMoogleMaximus

Antidotes are useful

50 XP

27th November 2005

0 Uploads

3,551 Posts

0 Threads

#33 13 years ago

hahahaha i just blew up my own csm lord with a 6" scatter




Carnivore

It's nice to meat you

50 XP

28th August 2006

0 Uploads

580 Posts

0 Threads

#34 13 years ago
GoogleMoogleMaximushahahaha i just blew up my own csm lord with a 6" scatter

Aouch! a 6"" scatter of what?! :eek:

My, a CSM Lord is tough...hmmm... depending of what god you serve... :D




Battle Brother

GF is my bext friend *hugs GF*

50 XP

21st July 2006

0 Uploads

915 Posts

0 Threads

#35 13 years ago

hmmm well i cant think of mine atm so ill tell u my m8's and if by the time i've finished that i know, ill tell u. he had just got a shiny new 40k baneblade, well painted and all, he was gunna battle this ultramarine twat at our club, he was very confident he;d win as he has a super heavy tank. a few turns gone and the baneblade was gone, due to marneus calgar's power fists. he then called to me for aid, while i was busy slaughtering someone else with my space wolves, and i said no because i needed my tanks.

hehe he was so pissed off he actualyl slapped him. round the back of his head.

ok what was mine..........hmmmmm.......oh yeah probably when logan grimnar was killed in CC by a normal eldar, due to my crappy dice rolling skills at the time.




Marshall_Brant

DEATH TO THE FALSE EMPEROR!!!!

50 XP

3rd April 2006

0 Uploads

4,733 Posts

0 Threads

#36 13 years ago

In a city fight all was gonig well (for me and my team mates that is) I had my 1,400 pt IW army my friend 1,300 SW and a random guy 500pt Dark Eldar HQ VS a 1,500 pt Blood Angles army and a 1,500 pt Black Templar army the DE HQ killed it's worth in enemy armour and men with a Baal Pread, a squad of BA's, a 10 man BT squad, a good chunck of a Death Company Squad, and a few BT Termies. The only causality I had was a Plasma gun blew up :D




GoogleMoogleMaximus

Antidotes are useful

50 XP

27th November 2005

0 Uploads

3,551 Posts

0 Threads

#37 13 years ago

[INDENT]

CarnivoreAouch! a 6"" scatter of what?! :eek: My, a CSM Lord is tough...hmmm... depending of what god you serve... :D

my csm lord is toughness 5 2+ armour and has 4 wounds. but one vindicator shell still squashed him flat on turn 3. i still won though:lol: [/INDENT]




Carnivore

It's nice to meat you

50 XP

28th August 2006

0 Uploads

580 Posts

0 Threads

#38 13 years ago

We just finished a huge battle...

Huge...

Three days...

3000 Pts World Eaters (Me) (Ok, with those old noise marines painted W.E. style) 3000 Pts Orks 2000 Pts Death Guard

VS

4000 Dark Angels 2000 Blood Angels 2000 Harlequins

That ubermoron Death Guard gorgot to fire on his first round, forgot about his stealth rules and forgot his demons...

:uhoh:

:bawl::bawl::bawl:

He was totally vaped by the whole BA/H wing and succeed in barring the way so the Orks couldn't arrive in time to help him...

:moon:

The orks were cloven in two...

I don't even want to talk about me...

Note: We use a "house customized" version of 40K with little "orders papers" we put next to each units and then we play with a special initiative system.




yWizePapaSmurfy

Pink Unicorns...think about it

50 XP

14th September 2006

0 Uploads

346 Posts

0 Threads

#39 13 years ago

That DE army MB mentioned was WAY over 500 points given to it, it was more like 650, as it had two special characters in it.

That said, MB has had some pretty embarressing times playing 1 on 1 with me. One time, with him as 'Crons, he sent his Scarabs to "supposably" stall my Grey Knight Termies, only to be wiped out in one combat turn.

Also, this may be just bad luck, but every time MB has used his Monolith it has blown up or immobilised the first turn of every game it's been in.

Now, maybe Friday, his troops will get eaten by my Spinegaunt horde...




Carnivore

It's nice to meat you

50 XP

28th August 2006

0 Uploads

580 Posts

0 Threads

#40 13 years ago

yWizePapaSmurfyThat DE army MB mentioned was WAY over 500 points given to it, it was more like 650, as it had two special characters in it.

That said, MB has had some pretty embarressing times playing 1 on 1 with me. One time, with him as 'Crons, he sent his Scarabs to "supposably" stall my Grey Knight Termies, only to be wiped out in one combat turn.

Also, this may be just bad luck, but every time MB has used his Monolith it has blown up or immobilised the first turn of every game it's been in.

Now, maybe Friday, his troops will get eaten by my Spinegaunt horde...

Your pal seems pretty unlucky or his army lists are crap... I dunno.