German test 10 replies

  • 1
  • 2

Please wait...

Admiral Donutz VIP Member

Wanna go Double Dutch?

735,261 XP

9th December 2003

0 Uploads

71,460 Posts

0 Threads

#1 1 year ago

:)




Schofield VIP Member

om :A

319,554 XP

24th October 2007

1 Uploads

30,539 Posts

0 Threads

#2 1 year ago

The Third Reich wants its shitty video back.




RadioactiveLobster Forum Admin

Jeff is a mean boss

565,043 XP

28th July 2002

0 Uploads

53,102 Posts

1,328 Threads

#3 1 year ago

I'm gonna be honest all I saw was the redhead.


If there is no image, Mikey broke something...



Admiral Donutz VIP Member

Wanna go Double Dutch?

735,261 XP

9th December 2003

0 Uploads

71,460 Posts

0 Threads

#4 1 year ago

:fap: ?




MrFancypants Forum Admin

The Bad

216,746 XP

7th December 2003

0 Uploads

19,993 Posts

6 Threads

#5 1 year ago

I just moved from the very north to the very south of Germany. Interesting how different people can be just because historically their area belonged to a different state.




Admiral Donutz VIP Member

Wanna go Double Dutch?

735,261 XP

9th December 2003

0 Uploads

71,460 Posts

0 Threads

#6 1 year ago

If I think south Germany I think Bayern and then Lederhosen.  North Germany... nothing comes to mind.  NRW I think :) 




Admiral Donutz VIP Member

Wanna go Double Dutch?

735,261 XP

9th December 2003

0 Uploads

71,460 Posts

0 Threads

#7 1 year ago

...

Edit: Hmm can't seem to make the video start @ 5:28 or 6:30. Herr Heydrich is... errr... special. 




MrFancypants Forum Admin

The Bad

216,746 XP

7th December 2003

0 Uploads

19,993 Posts

6 Threads

#8 1 year ago
"Admiral Donutz"If I think south Germany I think Bayern and then Lederhosen.  North Germany... nothing comes to mind.  NRW I think :) 

NRW is west central. North is e.g. Hamburg.




Admiral Donutz VIP Member

Wanna go Double Dutch?

735,261 XP

9th December 2003

0 Uploads

71,460 Posts

0 Threads

#9 1 year ago

Well yes but nothig comes to mind when I think Hamburg.  Never been there though, haven't been more north than Munster (panzer museum). Germany to me equals (trips to) NRW, Schwarzwald and crossing the border into Switzerland, Austria or Denmark. 




Admiral Donutz VIP Member

Wanna go Double Dutch?

735,261 XP

9th December 2003

0 Uploads

71,460 Posts

0 Threads

#10 1 year ago

Poor Herr Heydrich.

(episode 7, season 2)

Heydrich: Gruppe! (group, class). Achtung! (Attention) Steh auf, augen geraden aus (stand up, eyes forwards) *fires* Also, we gaan verder waar we gebleven waren, ja? (So, we will continue from where we were, yes?) Lebensraum

Class: L-E-B-E-N-S-R-A-U-M

Heydrich: Sehr gut (very good) Kristall Nacht

Class: K-R-I-S-T-A-L

School principal: Heh pokke Heydrich (Hey damn it Heydrich) Zit ik net aan Harikiri uit te leggen dat hij ze zwaar moet thuis laten en zijn ingewanden binnen moet houden, schiet jij hem eventjes drie keer voor zijn kneiter (Am I just explaining to Harikiri that he has to keep his sword at home and his guts inside and then you shoot him 3 times!)

Echt nou kappen hoor! Nou ga door met je laatste les (This has to stop! Now continue on with your last class) *is about to walk away, turns back* Zat jij nou Duitse les te geven?

Heydrich: Ja, ik ben toch een Duits leraar?! (Yes, I am a German teacher am I not?!)

SP: Ja, je bent een Duitse leraar maar je bent geen leraar Duits! Jij geeft Maatschappijleer (Yes you are a German teacher but you do not teach German! You give Society classes)

Heydrich: Ja maar ik wilde zo graag Duits geven... (But I so much wanted to teach German...)

SP: Nee, nee, nee, nee, nee, nee, echt niet. Gewoon, hou je bij het eindexamen onderwerp, ja? Jaren 50, Nederland, politieke situatie na de Tweede Wereldoorlog. (No,no,no,no, no, no way. Just stick to the subject of the final exams, yes? The 50's, Netherlands, political situation after the second world war.)

Jews: Is de oorlog voorbij dan? (Has the war ended?)

Heydrich: Nee, hij wil alleen je goud (no, he only wants your gold).




  • 1
  • 2