Heroes 3 lags on my computer. 8 replies

Please wait...

Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#1 10 years ago

Heroes 3 really lags with my specs.

hahahd4.jpg

Can someone help me plzzz :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:




Serio VIP Member

The Dane

149,846 XP

11th November 2006

3 Uploads

12,506 Posts

37 Threads

#2 10 years ago

LMAO! Yeeeah, 2 GB is soooo outdated! You should upgrade to 32MB!




Serio VIP Member

The Dane

149,846 XP

11th November 2006

3 Uploads

12,506 Posts

37 Threads

#3 10 years ago

How about; pic_12035344676563.gif or pic_12035344791606.jpg




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#4 10 years ago

Hahaha those own aswell. they are REALLY good.




Badha1rday

Nature's best screw up.

132,255 XP

27th July 2005

0 Uploads

12,663 Posts

0 Threads

#5 10 years ago

You have given out too much Reputation in the last 24 hours, try again later.

:wtf:




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#6 10 years ago

BadHairDay;4538850You have given out too much Reputation in the last 24 hours, try again later.

:wtf:

You like giving rep. :rofl:




Badha1rday

Nature's best screw up.

132,255 XP

27th July 2005

0 Uploads

12,663 Posts

0 Threads

#7 10 years ago

Only this month, I'm a good soul this month.




Admiral Donutz VIP Member

Wanna go Double Dutch?

735,271 XP

9th December 2003

0 Uploads

71,460 Posts

0 Threads

#8 10 years ago

Heroes of Might an Magic ftw! Oh the good times!

I used to play it a lot at my uncles house, my older nephew introduced me to it. :bows:




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#9 10 years ago

hmm...hit it with a stick, hug it, feed it cookies, and if all else fails, lock it in a cupboard till it talks. wait what do you mean its a computer?? HOW WAS I SUPPOSED TO KNOW IT WASNT A PROSTITUTE!? *sits in corner sucking thumb*