I ain't no Hola black girl! (Give Mr Matt a bucket) 0 replies

Please wait...

svfdf10

I'm too cool to Post

50 XP

19th March 2004

0 Uploads

2,120 Posts

0 Threads

#1 13 years ago

Teh GF Dramatic Revue Society presents...

it's...

Gwendolin Steffana (B AN AN AN AN AN AN) ni's

Hola! Black Gurl - Annotated

Uh huh, this my shit (No. Really offering up excrement here.) All the girls stomp your feet like this (& We'll have these grapes pulped in no time! :D )

A few times I've been around that track (Exercise is good for you, racing using cars is a frivolous use of finite & increasingly scarce energy resouces.) So it's not just gonna happen like that (Good. Lets keep this interesting.) 'Cause I ain't no, 'hola black girl' (Controversial. Or moronic? : /) I ain't no 'hola black girl!' (Hmmm) [2x]

Oooh, this my shit, this my shit [4x] (Nice! Clever you.)

I heard that you were talking shit (Hmm...) And you didn't think that I would hear it (Check your sources...) People hear you talking like that, getting everybody fired up (I am a motivational speaker with alot of prestige) So I'm ready to attack, gonna lead the pack (I ain't intimidated by anyone) Gonna get a touchdown, gonna take you out (touch (?) down where exactly? :uhoh: ) That's right, put your pom-poms down, getting everybody fired up (Eh?)

Amerie - One Thing Lyrics Album: Touch (by Amerie)

[Chorus:] It's this 1 thing that's got me trippin

It's this 1 thing that's got me trippin (you did)

This 1 thing my soul may be feeling

It's this 1 thing you did oh oh

It's this 1 thing that caught me slippin

It's this 1 thing I want to admit it

This 1 thing and I was so with it

It's this 1 thing you did oh oh

[Verse Two:] Hey, we don't know each other well (Yep. So shall we just leave it there? Thnx.)

So what? I keep thinking to myself (No. Just Drop it.)

Memories just keep ringing bells

Oh oh, Oh oh, Oh

Hear voices I don't want to understand

My car keys are jingling in my hand

My heart feels a clicking towards your door (Talk about auto-eroticism - she seems to be besotted with her automobile fact-fans)

Oh oh, Oh oh, Oh