Ive had the worst day! 16 replies

  • 1
  • 2

Please wait...

Donavan

I am the only one who is actually cooler than AzH

50 XP

10th August 2004

0 Uploads

5,934 Posts

0 Threads

#1 13 years ago

Yup today was one of the worst days ive had in ages. Firstly my computer blew up this morning (peice of crap), im getting alienware soon so, meh. Then I find that my Ipod has stopped working, I think its that lame dud after 200 charges thing :rolleyes:. Then on the way home from work my car ran out of gas, the petrol station was only around the corner though. Thats about it (so far)




Donavan

I am the only one who is actually cooler than AzH

50 XP

10th August 2004

0 Uploads

5,934 Posts

0 Threads

#2 13 years ago

Nobody want to comfort me? :cry:




DareDevil12

Scottish lad !

50 XP

8th April 2004

0 Uploads

223 Posts

0 Threads

#3 13 years ago

lol poor Donavan *pats Donavan on head*




Mental Decay

Stand up and fight!

50 XP

13th April 2004

0 Uploads

4,077 Posts

0 Threads

#4 13 years ago

ahhh.....everything will be fine.

or will it? dun dun dun!!




Yannick

A psychedelic experience.

50 XP

16th April 2004

0 Uploads

10,644 Posts

0 Threads

#5 13 years ago

Never mind good person, shit happens :)




Sneaky_Master

I follow teh Moo!

50 XP

28th April 2004

0 Uploads

825 Posts

0 Threads

#6 13 years ago

It ok.

I had fever and threw up yesterday. I had to go home from a LAN party...




Donavan

I am the only one who is actually cooler than AzH

50 XP

10th August 2004

0 Uploads

5,934 Posts

0 Threads

#7 13 years ago

Thats more like it :lol:, I feel a lot better now :D




evildude

I take what n0e says way too seriously

50 XP

25th August 2003

0 Uploads

4,300 Posts

0 Threads

#8 13 years ago
DonavanYup today was one of the worst days ive had in ages. Firstly my computer blew up this morning (peice of crap), im getting alienware soon so, meh. Then I find that my Ipod has stopped working, I think its that lame dud after 200 charges thing :rolleyes:. Then on the way home from work my car ran out of gas, the petrol station was only around the corner though. Thats about it (so far)

don't be a bady lol :baby: j/k




Grimme

I like you

50 XP

3rd July 2004

0 Uploads

3,715 Posts

0 Threads

#9 13 years ago

And to make your day even worse. I just posted in your thread, sux2bu.




War Hawk

۞ www.thisisnotporn.com ۞

50 XP

27th January 2004

0 Uploads

8,749 Posts

0 Threads

#10 13 years ago

It's kinda like how the movie "Stripes" starts out. He loses his job, girlfriend, and car...so he joins the army. Dont get any ideas about the army though :p




  • 1
  • 2