MSN 7.0 gone gold? 13 replies

  • 1
  • 2

Please wait...

Yannick

A psychedelic experience.

50 XP

16th April 2004

0 Uploads

10,644 Posts

0 Threads

#1 13 years ago

Has it? i just got a "new update, install" mesage from MSN - has 7.0 gone gold now?




Mental Decay

Stand up and fight!

50 XP

13th April 2004

0 Uploads

4,077 Posts

0 Threads

#2 13 years ago

hmm...I havent gotten this message yet.




Yannick

A psychedelic experience.

50 XP

16th April 2004

0 Uploads

10,644 Posts

0 Threads

#3 13 years ago

Meh, its downloading something :)




Red Menace

SCHOFIELD DID 4/30

415,410 XP

10th August 2004

0 Uploads

40,336 Posts

0 Threads

#4 13 years ago

VIRUS! STOP IT FOR THE LOVE OF GAWD! j/k no idea.


I've seen things you people wouldn't believe. Cooters on fire off the shoulder of General Discussion. I watched spittle-flecked posts glitter in the dark near the Pub. All those moments will



Yannick

A psychedelic experience.

50 XP

16th April 2004

0 Uploads

10,644 Posts

0 Threads

#5 13 years ago

Fuck you dude. My heart jumped a beat when started reading...




Yannick

A psychedelic experience.

50 XP

16th April 2004

0 Uploads

10,644 Posts

0 Threads

#6 13 years ago

This is what i got when i clicked "whats new" - i thought those features were already around, though its dated the other day:

http://g.msn.com/5meen_us/110?Version=6.2&GeoID=000000f4&Plcid=0409&CLCID=0409&Country=00&BrandID=MSMSGS&Build=6.2.0137&OS=Win




_Darkstar

Death is fine, gimme mine

50 XP

11th February 2005

0 Uploads

106 Posts

0 Threads

#7 13 years ago

I would, but I HATE MSN. And for those of you who haven't noticed and can't find the update, it's in the MSN news page when you first start up the messenger.




Count Nosferatu

The Count Stalks...

50 XP

22nd February 2004

0 Uploads

2,100 Posts

0 Threads

#8 13 years ago

Its just Msn 6.2 :\




AegenemmnoN VIP Member

The cream of the crop

228,590 XP

19th August 2003

0 Uploads

21,534 Posts

0 Threads

#9 13 years ago
╬▓litzkriegFuck you dude. My heart jumped a beat when started reading...

:rofl: :rofl: gotta love red's sense of humor.




M!tch VIP Member

intermittently erratic

130,170 XP

12th March 2004

0 Uploads

11,767 Posts

0 Threads

#10 13 years ago

good ol microsoft 'all our products are delivered complete with holes in'

lol the same as baggles


Thinking about it.



  • 1
  • 2