WoW 35 replies

Please wait...

Giz

Massivis Effectivous

116,112 XP

8th May 2002

0 Uploads

9,297 Posts

922 Threads

#1 12 years ago

I haven't played it in like 3 fooking weeks! It's funneh because I stopped playing the day I bought my 360. My account has since run out and I haven't upgraded it yet. Could this be the end to myWoW addicition?? I do feel like playing some BF2, but then again I'm loving my 360! I hope some of you are looking forward to Gears of War. We'll MP it up!

I'm also thinking about returning to GF and work on

Spoiler: Show
Gaming Forums 3.0!

Oh yeah, I went there! :nodding: Insert Blade techno music here with flashing lights and topless women jumping up and down




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#2 12 years ago

Neato Skeato

Threadjack- Failed

As for the topic. Pants. That is all.




Kerian VIP Member

tensa Zangetsu

50 XP

31st December 2032

0 Uploads

5,685 Posts

0 Threads

#3 12 years ago

pft wow will suck you back in then BC comes out clearly. but yay for stopping the wow, it sucks your life away soooo much. :/

and yeah BF2 and shizz are supposed to be fun from what i have heard of them. tho BF2 pissed me off by having to install the patch to the C drive despite BF not being there >:(




Kadaj

My E-peen wouldn't fit here :(

50 XP

4th October 2004

0 Uploads

3,750 Posts

0 Threads

#4 12 years ago

Yes! Quit the grind!

Come backeth!

[COLOR=Silver]Play EVE instead.[/COLOR]




Giz

Massivis Effectivous

116,112 XP

8th May 2002

0 Uploads

9,297 Posts

922 Threads

#5 12 years ago
DnCWhat games have you got on Spox 360? Test Drive? Perfect Dark? Dead Rising? Can I have them? :) Please?

PGR3, Saints Row, Dead Rising, atm. Many demos too. Like Test Drive (which was pretty uber)




DnC

GF's Cognitive Psychologist

50 XP

13th April 2004

0 Uploads

2,668 Posts

0 Threads

#6 12 years ago

What games have you got on Spox 360? Test Drive? Perfect Dark? Dead Rising? Can I have them? :) Please?




Giz

Massivis Effectivous

116,112 XP

8th May 2002

0 Uploads

9,297 Posts

922 Threads

#7 12 years ago

AfterburnerNeato Skeato

Threadjack- Failed

Thread jacking will be destroyed in the process btw. :0wned:




Guest

I didn't make it!

0 XP

 
#8 12 years ago
gizmoThread jacking will be destroyed in the process btw. :0wned:

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!111!!!!!!1111111elevenelevenoneone

Why must it be? Oh cruel world. Threadjacking has never harmed anyone.




Biggus Dickus VIP Member

I would die without my life.

195,640 XP

19th January 2004

0 Uploads

18,764 Posts

0 Threads

#9 12 years ago
gizmoThread jacking will be destroyed in the process btw. :0wned:

:eek:

:(

:bawl:




Kadaj

My E-peen wouldn't fit here :(

50 XP

4th October 2004

0 Uploads

3,750 Posts

0 Threads

#10 12 years ago
gizmoThread jacking will be destroyed in the process btw. :0wned:

:'(