male pregnancy?!? -1 reply

Please wait...

CorT VIP Member

,-'

50 XP

2nd April 2003

0 Uploads

21,460 Posts

0 Threads

#1 14 years ago

http://www.malepregnancy.com/

[color=red]:eek: what the crap?!?

i stumblem on this and though i'd ask you guys your opinions...shit or miracle?[/color]




AegenemmnoN VIP Member

The cream of the crop

228,590 XP

19th August 2003

0 Uploads

21,534 Posts

0 Threads

#2 14 years ago

dammit it cort!!!! quit lookin at google searches! :p

its fake, time magazine never had a gay china-man on it.




Snozzlefeet VIP Member

what?!

50 XP

16th June 2003

0 Uploads

1,897 Posts

0 Threads

#3 14 years ago

hey, what if i wanna be a pregnant male...not :uhoh: wtf...why would a guy wanna get pregnant anyway? :confused:




AegenemmnoN VIP Member

The cream of the crop

228,590 XP

19th August 2003

0 Uploads

21,534 Posts

0 Threads

#4 14 years ago

and think about it.... it would hurt a lot worst for guys... there is only two holes for the crack-child to come out of, and both are smaller then a womens birthing unit......:eek:




Dreadnought[DK] VIP Member

Grumpy Admin

202,715 XP

7th March 2003

0 Uploads

19,294 Posts

0 Threads

#5 14 years ago
Monty Python - It's every man's right to have babies if he wants them. - But you can't have babies. - Don't you oppress me. - I'm not oppressing you, Stan -- you haven't got a womb. Where's the fetus going to gestate? You going to keep it in a box?

Sorry, I just couldn't resist...




Peeping Tom

I take what n0e says way too seriously

50 XP

1st March 2003

0 Uploads

2,619 Posts

0 Threads

#6 14 years ago

LOL I'm not sure how to...feel...right now.....




SteveCormacke

_________________________

50 XP

30th October 2003

0 Uploads

1,430 Posts

0 Threads

#7 14 years ago

Shit, it is Shit, look at the "live" thing on the left, where it has the thing that they want us to beleive is an EKG, its no more than a .GIF image:rolleyes:




AzH

I'm too cool to Post

269,650 XP

17th September 2003

0 Uploads

24,050 Posts

0 Threads

#8 14 years ago

even if it was possible, why the hell would you want to get pregnant as a man? jeez, that's why God invented women. :p




Peeping Tom

I take what n0e says way too seriously

50 XP

1st March 2003

0 Uploads

2,619 Posts

0 Threads

#9 14 years ago

I was reading the FAQ and it said that he was capable of breast feeding...am I the only one to say WTF? Have they found a use for the male nipple?




Zab

BROtastic

50 XP

30th March 2003

0 Uploads

8,186 Posts

0 Threads

#10 14 years ago

thewebsite

BOB Senegal

"I've dreamed about this my entire life. Sign me up!"

i found that hilarious...bob from senegal...:p